|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
oh  maar dan komen we dus waarschijnlijk niet op de zelfde vervolg;) |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote pietjevlip: Modjes zijn lief  arrrrgfggggggg to much sucking up butt's around here. nu weten we het wel |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Jullie weten het blijkbaar nog niet goed genoeg, en zolang dat zo blijft, ga ik door  |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
@ andreas ik denk het ook niet  maar zit jij dan op havo ?? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
jup  Quote ToMxlr: Quote pietjevlip: Modjes zijn lief  arrrrgfggggggg to much sucking up butt's around here. nu weten we het wel idd  Quote pietjevlip: Jullie weten het blijkbaar nog niet goed genoeg, en zolang dat zo blijft, ga ik door  wel!  |
|
r03l Erelid
|
Wat ga jij dan studeren ?? |
|
Doctor Insano Erelid
 WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
ha, ik doe vwo, ha, daar zijn ze dommer, ha, jij nerd  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Niet iedereen Andreas... spread the word  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Dokter  Hallooooo allemaal  |
|
r03l Erelid
|
HEEEEEEY PUCK |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Hoi Puck   |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
serieus PV, het verveelde me een maand geleden al, maar toen dacht ik gewoon dat je achetr Enks aanzat. maar nu moet je echt nokken hoor, want hier wordt ik dus helemaal kierwiet van  |
|
r03l Erelid
|
Ik moet dadelijk nederlands maken  ben nu eerst maar scrubs aan het kijken |
|
Puck Oudgediende
|
HEEEE ROEL!  Kan jij echt niet toevallig Jasper gaan heten ofzo?  Je doet me echt té veel denken aan mijn Roel  (En dat is geeeeen compliment  ) En hee Schaapie  |
|
Juraj Erelid
ik heet ook al Jasper   |
|
r03l Erelid
|
Neeeee Jasper(niks persoonlijks sk  ) vind ik geen leuke naam, Roel is leuker maarja dat moet je eigenlijk zelf weten  maar ik weet niet of ik zal reageren dan  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik vind modjes een noodzakelijk kwaad.  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote coelieroelie: Wat ga jij dan studeren ?? elektrotechniek  of wekrtuigbouwkunde of industrieel produkt ontwerpen |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
we hebben een jasper in Tiel die we ook schaap noemen wegen zijn haar  |
|
Puck Oudgediende
|
Tim, wat zei je? Vind je Jasper geen leuke naam?  Moet je eens eventjes kijken welke reactie bovne je staat  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote pietjevlip: Niet iedereen Andreas... spread the word  zelfs de nieuwelingen weten hget al     |
|
Doctor Insano Erelid
 WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
Quote Andreesie: Quote coelieroelie: Wat ga jij dan studeren ?? elektrotechniek  of wekrtuigbouwkunde of industrieel produkt ontwerpen Hee, industrieel ontwerpen wilde ik ook al, jij toch niet ook aan TU delft he?  |
|
Juraj Erelid
Quote Layda: we hebben een jasper in Tiel die we ook schaap noemen wegen zijn haar  haha, ik woon gelukkig niet in Tiel  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@tom: je moet niet teveel dachten... ik heb meestal een reden als ik iets doe. Zonder modjes zou WMR niet zijn wat het is. Ik vind dat er een beetje meer waardering voor hun werk moet komen... Als mijn "modjes zijn lief" jou irriteerd, is dat jammer voor jou. Het regelmatige gezeik van anderen irriteert mij namelijk. stopt dat? nee. stop ik dan wel? nee. Punt. |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
zou eng zijn SK  |
|