|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Blijkbaar niet  |
|
Elzevier Erelid
 WMRindex: 57 OTindex: 2.192
|
Quote Andreesie: nee, jij wel, toch? Nee... Wil je me weg hebben?  Kijk uit hoor, anders stuur ik mn stoere vriendje op je af.  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Elzevier: Quote Andreesie: nee, jij wel, toch? Nee... Wil je me weg hebben?  nee? gelukkig  Quote: Kijk uit hoor, anders stuur ik mn stoere vriendje op je af.  met die brede schouders?   |
|
Elzevier Erelid
|
Quote Andreesie: met die brede schouders?   Die ja..  Die is van miiijjj!!  Edit; welk ander vriendje, trouwens? Hoe weet jij dat er meerdere zijn?  Edit edit; zijn jullie nu allemaal gillend weggerend?  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Elzevier: Quote Andreesie: met die brede schouders?   Die ja..  Die is van miiijjj!!  Edit; welk ander vriendje, trouwens? Hoe weet jij dat er meerdere zijn?  dacht ik al cool  nou, jij noemt mij lieverd  (geintje;)  ) |
|
Elzevier Erelid
|
Quote Andreesie: nou, jij noemt mij lieverd  (geintje;)  ) Omdat jij mijn lieve, onvolwassen, kleine ventje was, weet je nog? En je bent ook zo schattiiiig.  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
oh, jullie schelen maar twee jaartjes, dat kan best  |
|
Elzevier Erelid
|
Quote pietjevlip: oh, jullie schelen maar twee jaartjes, dat kan best   Ik heb een heel lieve vriend.  Je weet wel, die ene waar jij vanmiddag ruzie mee had.  Die is van mij.  |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
Hey iedereen  |
|
Elzevier Erelid
|
Aloha Cleo!  |
|
Clio Erelid
Hey Elzevier  |
|
Elzevier Erelid
|
Hoe was je dag, Cleo? |
|
Clio Erelid
Lang en vermoeiend en ook nog eens deprimerend |
|
Elzevier Erelid
|
Klinkt alsof we een club kunnen oprichten. Hetzelfde hier.  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Elzevier: Quote Andreesie: nou, jij noemt mij lieverd  (geintje;)  ) Omdat jij mijn lieve, onvolwassen, kleine ventje was, weet je nog? En je bent ook zo schattiiiig.  schattig ben ik wel vaker genoemd  maar de rest wist ik nog niet  Quote pietjevlip: oh, jullie schelen maar twee jaartjes, dat kan best  mijn ouders drie jaar, vader drie jaar jonger, dus wie weet wat er van komt  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@E4: ik heb dat niet als ruzie ervaren, maar als een meningsverschil  |
|
Clio Erelid
@ Elzevier, wat was er dan bij jouw? |
|
Elzevier Erelid
|
Quote Andreesie: Quote Elzevier: Quote Andreesie: nou, jij noemt mij lieverd  (geintje;)  ) Omdat jij mijn lieve, onvolwassen, kleine ventje was, weet je nog? En je bent ook zo schattiiiig.  schattig ben ik wel vaker genoemd  maar de rest wist ik nog niet  Quote pietjevlip: oh, jullie schelen maar twee jaartjes, dat kan best  mijn ouders drie jaar, vader drie jaar jonger, dus wie weet wat er van komt  Jaweeel. Toen met CoelieRoelie. Toen die weg ging.  Nou, vestig je hoog niet op mij. Ik heb het niet op jongere jongetjes.  Vnd Tom al jong en we schelen maar 5 dagen!  |
|
Elzevier Erelid
|
Quote Cleopatra: @ Elzevier, wat was er dan bij jouw? Moest stadsresearch doen. Moest de hele dag in Zaltbommel rondlopen. Dingen onderzoeken etc. Heb minstens 15 km gelopen en amper resultaat.  Dus eigenlijk voor niets. PV; misschien vanuit jou. Tom was toch flink pissig op je, en ik kan m eerlijk gezegd geen ongelijk geven (en niet omdat het mn vriend is, dat staat hier los van.) |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Elzevier: Quote Andreesie: Quote Elzevier: Quote Andreesie: nou, jij noemt mij lieverd  (geintje;)  ) Omdat jij mijn lieve, onvolwassen, kleine ventje was, weet je nog? En je bent ook zo schattiiiig.  schattig ben ik wel vaker genoemd  maar de rest wist ik nog niet  Quote pietjevlip: oh, jullie schelen maar twee jaartjes, dat kan best  mijn ouders drie jaar, vader drie jaar jonger, dus wie weet wat er van komt  Jaweeel. Toen met CoelieRoelie. Toen die weg ging.  dat gedeelte heb ik niet meegekregen  Quote: Nou, vestig je hoog niet op mij. Ik heb het niet op jongere jongetjes.  Vnd Tom al jong en we schelen maar 5 dagen!  doe ik ook niet, als ik op iemand mijn hoop vestig is het wel die ene waar volgens mij heel wmr inmiddels wel weet wie dat is  edit: waar ik trouwens 4 dagen mee scheel  en ook al jonger ben  edit: oh nee, tis 1 jaar en 4 dagen  edit2: ik moet daar eigenlijk geen hoop op vestigen  |
|
Clio Erelid
@ Elzevier, dat vind ik nog best meevallen. |
|
Elzevier Erelid
|
Quote Andreesie: ]dat gedeelte heb ik niet meegekregen  doe ik ook niet, als ik op iemand mijn hoop vestig is het wel die ene waar volgens mij heel wmr inmiddels wel weet wie dat is  edit: waar ik trouwens 4 dagen mee scheel  en ook al jonger ben  edit: oh nee, tis 1 jaar en 4 dagen  Jaweeheeeel. Daar was je bij! Weet ik ook wel. Jammer dat ze bezet is he?  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
zit je een appel te eten zit het stickertje er nog op  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ik heb daarover gezegd wat er te zeggen valt, weinig anders meer aan toe te voegen. @Schaap: appel  |
|
Elzevier Erelid
|
Quote Cleopatra: @ Elzevier, dat vind ik nog best meevallen. Ik moet daar wel even bij vertellen dat ik cronische vermoeidheid heb, en dus mijn dagen helemaal moet inplannen. Als je dan een dag net zo goed ipv. een dag rond te lopen een doodmoe te zijn thuis had kunnen zitten en even het op internet kunnen opzoeken en daarna nuttigere dingen had kunnen doen is dat flink balen...  |
|