|
nietmeer
|
Ai, beterschap Yun en PV! Ik voel me ook al een behoorlijke poos niet al te lekker. Mijn keel doet pijn, ik ben telkens duizelig en misselijk, maar toch moet ik naar school  ... Mijn moeder had een soort bamigroenten ofzo gekocht, maar ze kwam er pas té laat achter dat we geen bami hadden  |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Dat kan dan ook maarja dan zou ik toch nog liever alleen het vlees eten  |
|
nietmeer
|
Ik moet gewoon alles eten wat op m'n bord ligt, tenzij het echt iets smerigs is. Het vlees was trouwens erg lekker, de rest niet zo erg. |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
iedereen beterschap   |
|
nietmeer
|
Haha, ik las net bij 'Laatste reacties' iets te snel, toen dacht ik dat er stond: 'Brandweer bevrijdt honden en katten uit tandartsstoel'  |
|
Yun Erelid
 WMRindex: 199 OTindex: 2.891
|
@ Jarinka
Vandaag was Chinees Nieuwjaar , chinezen hoefden niet naar school , ikke ben ziek... maar toch ben ik zo gestoord om gewoon naar school te gaan... Verpakt in sjalen , handschoenen, mutsen, jassen in de klas |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@yun70 Je had 2 stoelen nodig om te zitten? met al die kleren aan  |
|
nietmeer
|
Ja, het is nu het Jaar van de Rat. Er zullen wel een hoop ratten geofferd worden, net als vorig jaar met de varkens. Een gelukje dat er geen draken (meer) zijn! Maar als je echt ziek bent, waarom ging je dan naar school?
Hoi Blend! |
|
Blend
Oud Moderator
Ik kom uit het jaar van de Os  Ook leuk  Ey Jarinka  |
|
nietmeer
|
Ik weet uit welk jaar ik kom! 1993!  |
|
Blend
Oud Moderator
Quote Jarinka: Ik weet uit welk jaar ik kom! 1993!  De haan  |
|
nietmeer
|
Waarom weet je dat uit je hoofd  ? En ik wil niet uit het jaar van de haan zijn! In de 2e heb ik een hele vervelende mentor gehad die de Haan heet, en mijn huisarts heet de haan  |
|
Blend
Oud Moderator
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
ik weet uit me hoofd dat ik van de aap ben  ja, dat is echt uit me hoofd (we zaten een keer in een restaurant  ) edit: het is geit  ik snap em al  die uitleg die er boven staat  |
|
nietmeer
|
Deze site klopt echt voor geen meter  . En Blend, ik dacht dat je geen website had gebruikt omdat je zo snel reageerde  |
|
Yun Erelid
|
Maar Jarinka , welke maand was je geboren? want als je voor 15 Januari was geboren(volgens mij) was je... euhm... aap :3 , maar haan zijn heeft ook veel goeie eigenschappen ^^ dat weet ik omdat ik ook een kippetje ben  |
|
nietmeer
|
Ik ben in juli geboren, staat op m'n profiel  . Maar ik ben absoluut niet tactloos, wispelturig, maak niet veel notities, ben niet ambitieus, zo een greep uit de 1e en 2e alinea's... |
|
Blend
Oud Moderator
Jaja  Quote: Als vriend is de Os de meest betrouwbare van de gehele Chinese dierenriem. |
|
nietmeer
|
 Blend, wat kraam je toch een onzin uit als je dronken bent  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote Jarinka:  Blend, wat kraam je toch een onzin uit als je dronken bent  Blend kraamt altijd onzin uit  dus: 1. Dat doettie ook alsie niet dronken is OF 2. Blend is altijd dronken  |
|
nietmeer
|
Ik weet nog iemand die altijd dronken is: Jack Sparrow!    |
|
Blend
Oud Moderator
Ik zweer bij nuchter dat ik god ben!! Ik vind die site geweldig  Best een positief verhaaltje eigenlijk  |
|
Yun Erelid
|
Hanen zijn zeer goede leiders. Banen die ze vaak hebben zijn: arts (wil ik worden), modeontwerper, ambtenaar of doodgewoon monteur. Liefde is voor de haan een serieus vlak. Ze beginnen daardoor niet zomaar een relatie ( ikke nog geen vriendje >:3 of nog niemand die ik leuk vind xD) Smaak: Hun smaak is verfijnd en conservatief.( ikke let wel goed op wat ik proef >;3 maar vandaag proef ik niets door dat k ziek ben T_T) Vrije tijdsbesteding: Hanen nodigen graag vrienden uit voor het eten of gewoon voor de gezelligheid ( yupyup ^^) Hobby's: Hanen houden vaak van puzzelen en lezen maar zijn ook graag bezig met het maken van allerlei dingen. (mijn hobby's!  , vooral lezen , ben een jonge jury :3 oeoe , sudoku freak hier >:3) Lievelingkleuren: Hun lievelingskleuren zijn rood, geel en abrikoos en wat terracotta. ( nou... rood en geel klopt :3) * Water type: Dit type is charmant en communicatief en heeft grote artistieke talenten. (nou euhm... charmant? Ikke praat wel te vaak xD , teken graag en goed volgens anderen en ben ook heel erg creatief op adobe photoshop... telt dat mee?) |
|
nietmeer
|
 Ik doe eigenlijk nooit wat met horoscopen enzo, het klopt toch niet, want zelfs ik kan voorspellen! "Morgen zullen Draken op moeten passen, een vriend kan hen in de steek laten!" |
|
Yun Erelid
|
maar , grotensdeel klopt dat gedeelte van haan bij mij? en van mijn broertje xD |
|