|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Morgen Andreesie. *boink*  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
 Andreas. Het wordt nog druk hier.... |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*pakt de kan en een emmer van de toog, zo, even wakker worden* |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik denk dat ik maar een boerenomelet ga maken.  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
*schrikt zich de pleures*  Ineens poepiehard 'konijntje kom maar wiebelen wiebelen' uit de boxjes  Tip; ga niet met je muis over dat googleadddingesgeval  |
|
nietmeer
|
*geeft speculaasje aan Ron* Die mag je wel hebben hoor, eten doe ik strakjes wel  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik ben even weg, boerenomelet maken.  |
|
RonHee Oudgediende
|
Puck, ik wordt ook gallisch van dat konijn. Cootje, bedankt! Peter, een h**renomelet? |
|
nietmeer
|
|
|
Puck Oudgediende
|
Ieh!  Kwam dat konijn weer hoor  Maar ik ga jullie denk ik maar even wegklikken, ben nog niet begonnen aan m'n Spaans  Ik ben wel heel sociaal met een een of ander Frans mens aan het praten, hoe vind je dat  |
|
RonHee Oudgediende
|
Sociale, parvenue! Ces't une probleme, mijn Franse kennis is erg slecht in Frans, hij spreekt het voor geen meter.  Ik ken Frans wel, maar hij kent mij niet. |
|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Dat grumph konijn is er weer  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
weet je, ik heb nu Jip en Janneke opstaan  voor mijn neefje  hij wou kinderliedjes van Piet Piraat (zijn ouders hadden een CD daarvan mee.) maar ik weet niet waar die ligt.. dus ik ga naar onze eigen kast: wat dacht je van Jip en Janneke? Ja!  nou, en nu staat die op  |
|
Puck Oudgediende
|
Oke Spaans, here I come  Andreas, wij hebben de smurfen  En volgens mij ook nog iets van Davilex  Met allemaal verhaaltjes en überhippe muziek  Van Brutus  |
|
TeunSr
Erelid
|
Is beter dan een K3 brainwash  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
|
|
TeunSr
Erelid
|