|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Morgen Andreesie. *boink*  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
 Andreas. Het wordt nog druk hier.... |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*pakt de kan en een emmer van de toog, zo, even wakker worden* |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik denk dat ik maar een boerenomelet ga maken.  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
*schrikt zich de pleures*  Ineens poepiehard 'konijntje kom maar wiebelen wiebelen' uit de boxjes  Tip; ga niet met je muis over dat googleadddingesgeval  |
|
nietmeer
|
*geeft speculaasje aan Ron* Die mag je wel hebben hoor, eten doe ik strakjes wel  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik ben even weg, boerenomelet maken.  |
|
RonHee Oudgediende
|
Puck, ik wordt ook gallisch van dat konijn. Cootje, bedankt! Peter, een h**renomelet? |
|
nietmeer
|
|
|
Puck Oudgediende
|
Ieh!  Kwam dat konijn weer hoor  Maar ik ga jullie denk ik maar even wegklikken, ben nog niet begonnen aan m'n Spaans  Ik ben wel heel sociaal met een een of ander Frans mens aan het praten, hoe vind je dat  |
|
RonHee Oudgediende
|
Sociale, parvenue! Ces't une probleme, mijn Franse kennis is erg slecht in Frans, hij spreekt het voor geen meter.  Ik ken Frans wel, maar hij kent mij niet. |
|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Dat grumph konijn is er weer  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
weet je, ik heb nu Jip en Janneke opstaan  voor mijn neefje  hij wou kinderliedjes van Piet Piraat (zijn ouders hadden een CD daarvan mee.) maar ik weet niet waar die ligt.. dus ik ga naar onze eigen kast: wat dacht je van Jip en Janneke? Ja!  nou, en nu staat die op  |
|
Puck Oudgediende
|
Oke Spaans, here I come  Andreas, wij hebben de smurfen  En volgens mij ook nog iets van Davilex  Met allemaal verhaaltjes en überhippe muziek  Van Brutus  |
|
TeunSr
Erelid
|
Is beter dan een K3 brainwash  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
|
|
TeunSr
Erelid
|
Snel verstoppen Andressie  |
|
Puck Oudgediende
|
Teun, heeee hou je in  Daar hebben we ook 3 cd's van  Andreas, vind je het niet mooi dan?  Oja  Ik gaaaaaaaaaaaaaa!  |
|
TeunSr
Erelid
|
Ja maar Puck, ik word er zo gek van  |
|
Puck Oudgediende
|
Teun, watje Kijk die getallen die er staan  En ook even een stukje onder reacties kijken, niet normaal gewoon  |
|
RonHee Oudgediende
|
De smurfen?, zijn dat niet die kleine blauwe ettertjes die een samenwerkingsverband hadden afgesloten met Piet Janssen (Pierre Kartner)? (Ben een fan van de strips van Peyo) |
|
Puck Oudgediende
|
Ik weet dat ik het niet mag zeggen, maar kunnen jullie alsjeblieft niet meer 'ik wordt' typen? M'n haren gaan er helemaal rechtop van staan  |
|
TeunSr
Erelid
|
Puck, ik heb het over K3. Van de Foo Fighters het ik ook 4 CD's  |
|
Puck Oudgediende
|
Ik niet, maar echt niet gezond hoevaak het geluisterd is enzo  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote TeunSr: Snel verstoppen Andressie  hoezooo  Quote Puck: Teun, heeee hou je in  Daar hebben we ook 3 cd's van  Andreas, vind je het niet mooi dan?  nee, ik wil leiver mijn eigen muziek |
|