|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Haiiy meneer  o dat ik ook iemand mis en dat k er niet zien  nog een jaartje ofzo  |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
hopelijk kom je er snel overheen Jersan  want dit is helemaal niet leuk  |
|
nietmeer
|
@schapenkop diegene die ik mis zie ik woensdag weer maar t had net zo goed een maand later kunnen zijn... tzelfde gevoel na dit schooljaar zie ik diegene niet meer  @seagon nee weet ik, zoveel ervaring mee... nah ja t komt wel goed... maar wanneer weet ik niet... dit praten helpt wel wat |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
oeps.. was even weg.  was vastgezogen in msn  |
|
|
blijven praten dus allemaal  ;) welkom terug Arya  |
|
nietmeer
|
arya toch... |
|
Juraj Erelid
Jersan ik weet ook niet waarneer ik diegene weer zal zien  maarja k blijf gewoon me leven leiden en dan zie ik wel weer wanneer ze tevoorschein komt @Aryawelkom terug ben er ook pas weer  |
|
nietmeer
|
schapenkop zie je mail |
|
Arya Oudgediende
|
nou Jersan, da gebeurt wel eens toch?  |
|
nietmeer
|
wat bedoel je gebeurt wel eens? dat diegene weer terugkomt? |
|
Arya Oudgediende
|
neenee... daqt ik verzeild raak in MSN gesprekken en even vergeet dat ik ook nog op WMR bezig was xD |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Lalala.. Hoi |
|
Juraj Erelid
kan gebeuren toch?  hai Jannick   |
|
Arya Oudgediende
|
hay!  |
|
nietmeer
|
@Arya o zo dan is t goed  2 dingen tegelijk moet je eigenlijk ook niet doen... sorry ik lul weer wat doms hoi jannick |
|
|
eey Jannick   ik doe alleen maar dingen tegelijk  daar ben ik heel de dag mee bezig  ben ik dan toch een vrouw  ?? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Hoi SchapenKop, Hoi Janneke   Hoi Jersan Hoi Seagon  |
|
Arya Oudgediende
|
@jersan meisjes horen goed te zijn in meerdere dingen tegelijk doen.. ik ben t normaal ook.. alleen soms gaat t een ebetje diep, en dan vergeet in een van de andere dingen @Jannick ook hallo  |
|
nietmeer
|
Quote Seagon: eey Jannick   ik doe alleen maar dingen tegelijk  daar ben ik heel de dag mee bezig  ben ik dan toch een vrouw  ?? nee een multitasker |
|
nietmeer
|
Quote Arya: jersan meisjes horen goed te zijn in meerdere dingen tegelijk doen.. ik ben t normaal ook.. alleen soms gaat t een ebetje diep, en dan vergeet in een van de andere dingen  ja kweet dat meisjes dat kunnen, maar ja snap je wel |
|
Arya Oudgediende
|
en ik snap t ook nog eens, t is een wonder!  |
|
|
Jersan dat kan natuurlijk ook nog  maar ik houd van druk  heb ik altijd iets om mn aandacht op te vestigen, anders raak in mn aandacht weer kwijt. begin echt steeds meer het gevoel te krijgen dat ik ADD heb ofzo  |
|
Juraj Erelid
moet je niet teveel Hardstyle luisteren   |
|
nietmeer
|
@Arya mooi zo, zie je wel dat wonders bestaan  seagon hoeft niet persé, add is meer dan alleen druk  maar je hebt toch gewoon ook drukke en rustige mensen, dat hoeft toch niet perse add/adhd te zijn? |
|
nietmeer
|
hey ik moet gaan de bel gaat doei allemaal  |
|