|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
trouwens: het gaat niet om je ot  als je gezellig bent op wmr, dan gaat het ook wel snel  Quote yakkiba: Quote SillyLilly: geestelijk gehandicapt of gewoon honger? ps. sorry voor double post  geestelijk gehandicapt... hoezo? officieel ben ik ook geestelijk gehnadicapt  maar niet vaak, want dan gaat het weer om een stoornis, of weer juist dat het handig is  |
|
Nick_kciN Lid WMRindex: 0 OTindex: 58 Wnplts: Rotterdam S |
haha, late reactie weer ik =p Nee kapsalon as in patat, met döner vlees, en salade, afgewerkt met een zooi knoflook saus en sambal. Dat in 1 bak. oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
Das alleen als ik net spasmes heb gehad... die worden meestal geinitieerd door het woord shoarma... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm  (was het dan toch gewoon honger?) |
|
Doctor Insano Erelid
 WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
ik heb trek in broodje kebab (heerlijk) |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Damn, flikt ie t weer, das vals spel Nick, inspelen op een gevoelige maag  |
|
SillyLilly Senior lid WMRindex: 72 OTindex: 373 Wnplts: Ijmuiden
|
Quote Andreesie: trouwens: het gaat niet om je ot  als je gezellig bent op wmr, dan gaat het ook wel snel  Quote yakkiba: Quote SillyLilly: geestelijk gehandicapt of gewoon honger? ps. sorry voor double post  geestelijk gehandicapt... hoezo? officieel ben ik ook geestelijk gehnadicapt  maar niet vaak, want dan gaat het weer om een stoornis, of weer juist dat het handig is  haha okok ik snap het  |
|
Doctor Insano Erelid
|
Quote Musketier4real: Damn, flikt ie t weer, das vals spel Nick, inspelen op een gevoelige maag  ja, bij mijn maag ook. Ik heb altijd honger. Nu al helemaal. En tot overmaat van ramp blijft die broeker breder worden. Misschien moet ik een riem kopen. |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
als je gezellig moet zijn zou het wel snel gaan met myn OT  |
|
|
Quote SchapenKop: als je gezellig moet zijn zou het wel snel gaan met myn OT  gaan we samen gezellig zijn  |
|
Nick_kciN Lid WMRindex: 0 OTindex: 58 Wnplts: Rotterdam S |
sometimes the means justify the outcome  |
|
Doctor Insano Erelid
|
but sometimes not
dunno why I said that, just went into my head. Shit I'm talking Engels, ff weer terug naar Nederlands. Man dat heb ik soms als ik net iets te veel met Engels bezig ben. Ik ging daardoor ook een keer van alles in het Engels tegen mijn mams zeggen. En we zijn nog nooit in GB of VS geweest. |
|
|
to be, or not to be that is the question  |
|
Doctor Insano Erelid
|
of mijn versie
'debiel' or not 'debiel', that's a question |
|
|
Quote Doctor Insano: but sometimes not
dunno why I said that, just went into my head. Shit I'm talking Engels, ff weer terug naar Nederlands. Man dat heb ik soms als ik net iets te veel met Engels bezig ben. Ik ging daardoor ook een keer van alles in het Engels tegen mijn mams zeggen. En we zijn nog nooit in GB of VS geweest. haha dat heb ik ook wel eens, maar dat komt omdat mn schatje engels spreekt, dusja, dan doe ik dat ook snel automatisch |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Goedemiddag allemaal!  |
|
yakkiba Erelid
|
say what? |
|
|
hoihoi caster  |
|
Doctor Insano Erelid
|
Quote SillyLilly: Quote Doctor Insano: but sometimes not
dunno why I said that, just went into my head. Shit I'm talking Engels, ff weer terug naar Nederlands. Man dat heb ik soms als ik net iets te veel met Engels bezig ben. Ik ging daardoor ook een keer van alles in het Engels tegen mijn mams zeggen. En we zijn nog nooit in GB of VS geweest. haha dat heb ik ook wel eens, maar dat komt omdat mn schatje engels spreekt, dusja, dan doe ik dat ook snel automatisch Ik heb nog geen schatje, ook geen behoefte. Ik denk dat ik gewoon erg veel met Engels bezig ben. Star Wars 1-6 zonder ondertiteling kijken en zo nog miljarden films, daar leer je wel Engels van. |
|
Caster Oudgediende
|
Hello everybody! Talking in English, aren't we?  Hoi Lilly  |
|
|
hoe is het met Caster vandaag?  |
|
yakkiba Erelid
|
no.... were not... well... not really... But erm.. Mr. Caster... in what kind of box do you live? |
|
Caster Oudgediende
|
No box, it's just kidding  Thought you'd know that... @SillyLilly, goed  Met jou?  |
|
|
ya gaat super ^^   zo terug, ff t nieuws lezen ^^ |
|
Caster Oudgediende
|
 Leesze  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Zooo, respect voor die jongen in de trein  Maar nu even wat dingen opruimen van school en dan door naar de ouders van Wouter, zonder Wouter, voor het avondeten  |
|