|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Theemonster: Wij bellen iedere dag als hij weg is  Je weet hoe Twag is  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ja, dat weet ik ja  Wouter is ook niet echt een beller, maar toch bellen we iedere dag, vaak een half uur tot 3 kwartier, maar vandaag in totaal 1 uur en een kwartier |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
tralala  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik word pissig, mijn muziek klinkt voor geen *piep* meer.. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
What shall we do with the drunken sailor What shall we do with the drunken sailor What shall we do with the drunken sailor Early in the mooorrninggggg.. |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Little Queen: Ik word pissig, mijn muziek klinkt voor geen *piep* meer.. en je hebt nog wel zo'n goeie smaak  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
give'm some taxiride for free ! |
|
Theetje
Oudgediende
En dan buiten dat bellen ook nog een sms of 20 vandaag en normaal een stuk of 10  |
|
Luna
Moderator
Pff, ik kom er maar op twee of drie die ik op een dag krijg  Maar dat compenseer ik weer door naar anderen veel te smssen  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote Andreesie: Quote Little Queen: Ik word pissig, mijn muziek klinkt voor geen *piep* meer.. en je hebt nog wel zo'n goeie smaak  Jaa, maar mijn windows media player is kapoet  , tenminste het lijkt net een CD die net overslaat  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik bel ook eigenlijk nooit met Shari... We sms'en wel veel, om af te spreken hoe laat we elkaar zien  |
|
Theetje
Oudgediende
 Wij zijn gewoon raar  En Wouter kan mij gratis bellen en smsen.. en ik heb 300 gratis smsjes per maand, naast mijn prepaid  |
|
Arya Oudgediende
|
tralalalaaa  |
|
Jannick
Oudgediende
Ai ai Olga als jij niet van me houdt dan spring ik in de Wolga en kind die is zo koud, met jou wil ik de wodka delen, dansen en de balalaika spelen. Ai ai Olga als jij niet van me houdt dan spring ik in de Wolga en kind die is zo koud. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik heb niet voor niets een smsbundel van 2000 smsjes  , met de 240 redt ik het niet  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Jannick: dat zongen we altijd met de hele klas op de basisschool  |
|
Luna
Moderator
Toen ik samenwoonde, toen belde ik ook veel meer...raar eigenlijk  |
|
Itchy
Senior lid
 WMRindex: 487 OTindex: 878 S |
Quote Jannick: Ai ai Olga als jij niet van me houdt dan spring ik in de Wolga en kind die is zo koud, met jou wil ik de wodka delen, dansen en de balalaika spelen. Ai ai Olga als jij niet van me houdt dan spring ik in de Wolga en kind die is zo koud. ow god  |
|
Arya Oudgediende
|
watte? da ken ik niet hoor  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Little Queen: Quote Andreesie: Quote Little Queen: Ik word pissig, mijn muziek klinkt voor geen *piep* meer.. en je hebt nog wel zo'n goeie smaak  Jaa, maar mijn windows media player is kapoet  , tenminste het lijkt net een CD die net overslaat  probeer eens Winamp - alleen even om te testen |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Luna: Toen ik samenwoonde, toen belde ik ook veel meer...raar eigenlijk  Wij alleen als hij in het hotel zit 's avonds, niet overdag  |
|
Itchy
Senior lid
Mijn probleem met veel smsen is dat ik altijd aan het sparen ben voor extra uitbreidingen voor mijn drumstel, dus geen sms bundel  |
|
Arya Oudgediende
|
de rivier de rhone is een wilde vloed als je maar wilt varen kijk dan hoe het moet met zn tweeen in galoppas naar de overkant en niet in de diepte kijken hup we zijn aan land  |
|
Itchy
Senior lid
Quote Arya: de rivier de rhone is een wilde vloed als je maar wilt varen kijk dan hoe het moet met zn tweeen in galoppas naar de overkant en niet in de diepte kijken hup we zijn aan land  nooit van gehoord  |
|
Jannick
Oudgediende
Lalala, Ai ai olga, als jij niet van me houd, dan spring ik in de wolga, en oh die is zo koud  |
|