|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Wooeeh heb weer eens eten gekookt  , ruikt lekker  |
|
Doctor Insano Erelid
 WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
eten, ik wil ook eten ETEN GEEF ETEN |
|
Doctor Insano Erelid
|
Sorry jongens, ik raak altijd helemaal gek van eten, altijd honger, ik ben eigenlijk Tantalus. Ik ben na een eeuwigheid ontsnapt uit de Tartarus. HAHA. |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Ik wil ook wel iets eten... een lekkere plak chocolade ofzo  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Doctor Insano: Tartarus tartaar!  gadverdamme spul  Quote pietjevlip: Ik wil ook wel iets eten... een lekkere plak chocolade ofzo  net op  |
|
Flashfrog Senior lid
 WMRindex: 147 OTindex: 1.612 S |
Ik ga(eten)   |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
Doei Flash  |
|
Doctor Insano Erelid
|
tartarus is eigenlijk de diepste onderwereld, de hel der hellen, waar enorme misdadigers voor eeuwige worden gestraft, en antalus werd gestraft omdat ie zijn zoon aan stukken sneed aan aan de goden (inclusief zijn vader Zeus) voerde om te testen of ze echt zo alwetend waren. Zodra ze het vlees in hun mond hadden, spuugden ze het uit, en werd de zoon weer in elkaar gezet. Tantalus werd gestraft. Hij stond in de onderwerreld bij een appelboom en in een rivier. Elke keer als hij wilde drinken, zakte het water, wanneer hij wilde eten, ging de tak omhoog. Voor eeuwig.
Uit die mythe komen er nog wat voor. Een godin had de schouder ingeslikt, omdat ze verdrietig was en heel afwezig met haar hoofd. Sindsdien heeft die zo'n een bronzen schouder. Ook werd het geslacht van Tantalus vervloekt, waar de mythe over zijn dochter Niobe vandaan komt. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
dat verhaal ken ik wel ja  |
|
Clio Erelid
@ Doctor Insano, Heb je intresse in Grieks/romeinse mytologie dan raad ik je de boeken van de Percy Jackson serie aan. Die echt zo leuk.  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Ik vraag mij al meerdere keren af: zit ik in het café of zit ik in de klas? Ga dit soort gebabbel lekker via email/msn onderling doen, het café is er voor gezellig zijn en niet voor vraagstukken van scholieren. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
nee, dit is een cafe voor mensen van 16 jaar en ouder  (en wat vrouwelijke uitzonderingen daar gelaten;)) |
|
Clio Erelid
Quote RonHee: Ik vraag mij al meerdere keren af: zit ik in het caf?f zit ik in de klas? Ga dit soort gebabbel lekker via email/msn onderling doen, het caf?s er voor gezellig zijn en niet voor vraagstukken van scholieren. Wat nou Ron, we mogen toch zeggen wat we willen zeggen, het is een vrij land hoor. |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@RonHee: Dit is een cafe waarin je kan praten waarover je maar wilt... ik vind het ook te gek voor woorden dat die malloten over school wíllen praten, maar laat ze toch lekker  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@pietje: waarover je maar wilt??  seks  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ach, zo leren wij oudjes nog eens wat Ron  |
|
Doctor Insano Erelid
|
Quote RonHee: Ik vraag mij al meerdere keren af: zit ik in het caf?f zit ik in de klas? Ga dit soort gebabbel lekker via email/msn onderling doen, het caf?s er voor gezellig zijn en niet voor vraagstukken van scholieren. Nou, eigenlijk wordt er niet zoveel gevraagt. of gevraagd. Wat boeit het. ik leer geen latijn om te leren spellen. nou eigenlijk meer voor de lol. ik ben vaag  en ik begin af te wijken van wat ik wilde zeggen. |
|
SillyLilly Senior lid WMRindex: 72 OTindex: 373 Wnplts: Ijmuiden
|
@Ron waar wil jij het over hebben dan? gaan wij daar over babbelen  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
zo, ben weer thuis  Was echt leuk op school  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Luitjes, besef nou eens 1 simpel ding! Je gaat naar een café om een leuke, losse avond te hebben. NIET om geconfronteerd te worden met diepere gedachtes of wat dan ook. Ik ga naar dit café omdat het altijd zo was, lekker los, beetje gein maken onderling, maar de wereld van natuurkunde/wiskunde of de grammatica van het Frans kwamen nooit op tafel. Ik lul toch ook niet over mijn werk! |
|
Andreesie
Oudgediende
|
|
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ron, het enige wat werd gezegd was een mythe  |
|
|
Quote RonHee: Luitjes, besef nou eens 1 simpel ding! Je gaat naar een caf?m een leuke, losse avond te hebben. NIET om geconfronteerd te worden met diepere gedachtes of wat dan ook. Ik ga naar dit caf?mdat het altijd zo was, lekker los, beetje gein maken onderling, maar de wereld van natuurkunde/wiskunde of de grammatica van het Frans kwamen nooit op tafel. Ik lul toch ook niet over mijn werk! biertje?  |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
@ sl ja lekker  |
|
|
Roel, ik vroeg het aan Ron  ik zie aan zn reacties dat hij er wel ene of meer gebruiken kan  en natuurlijk een leuk gesprek  |
|