|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
Quote Flashfrog: Layda Iemand hier heeft een knuffel nodig  *knuffelt Layda* SILENCEEEE I KILL YOUUUUUUUUU |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Dat komt nog wel Jersan, hopelijk.  |
|
SillyLilly Senior lid WMRindex: 72 OTindex: 373 Wnplts: Ijmuiden
|
dan zal ik als ik thuis ben een paginaatjes aanmaken ok?  |
|
Layda Erelid
nou ik wil gewoon Silly er in. punt  ze ish coowl meng  |
|
Flashfrog Senior lid
 WMRindex: 147 OTindex: 1.612 S |
Quote SchapenKop: irritante dordtenaren  Ben het helemaal met je eens   |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Ja mij is het goed hoor Silly  |
|
nietmeer
|
PW hoe erg verlang je naar haar?  Layda zeg het nou ik wil het weten van die 7e persoon waar hebben jullie het over  |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
Layda laten we even allemaal rustig blijven  moeten we daar niet over vergaderen of we nieuwe leden aannemen en welke? |
|
Layda Erelid
Vergadering Jersan |
|
|
Quote Seagon: Layda laten we even allemaal rustig blijven  moeten we daar niet over vergaderen of we nieuwe leden aannemen en welke? wil je me er niet bij hebben dan?  |
|
Flashfrog Senior lid
Layda Hellllllloooo i am linsey lohan |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik kan de reis fysiek nog niet aan. |
|
Layda Erelid
Jawel seagon, bij deze doe ik het ook, maar Andreeesie heb ik hele dag nog niet online gezien. |
|
nietmeer
|
okee ik doe mee ande vergadering  maar over ene half uur ben ik weer weg waar gaat ie over? @PW jammer  zij niet naar jou dan? |
|
|
Nou volgens mij hebben Layda en SK al ingestemd met de toetreding van Silly. aangezien ik kan zorgen voor de uiteindelijke toelating omdat ik de "meerderheidsstem" ben, wil ik wel eens weten wat Silly ervoor over heeft   |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Yihaaa |
|
|
Quote Layda: Jawel seagon, bij deze doe ik het ook, maar Andreeesie heb ik hele dag nog niet online gezien. ya lekkere member is dat dan zeg moettie wel online zijn elke dag  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Peter, laat ze maar mooi hierheen komen, tis mooi, zometeen wordt je daar afgehaald door een stel mafioso  |
|
Flashfrog Senior lid
Luister maar goed naar Seagon Layda  |
|
nietmeer
|
de toetreding van Silly tot wat?  |
|
Layda Erelid
ze maakt een PP aan Seagon  speciaal voor ons dan  |
|
WMR-kok
Oudgediende
We kennen elkaar nog maar net Jersan.  Ik hoop wel dat ze hier naar toe kan komen. |
|
|
Quote Seagon: Nou volgens mij hebben Layda en SK al ingestemd met de toetreding van Silly. aangezien ik kan zorgen voor de uiteindelijke toelating omdat ik de "meerderheidsstem" ben, wil ik wel eens weten wat Silly ervoor over heeft   moet ik ff bij je langskomen dan?  |
|
|
@Sillydat zou al een goed teken zijn om je bereidwilligheid te tonen   @Jersan kijk ff op de PP's van de leden  |
|
Flashfrog Senior lid
Quote SillyLilly: Quote Seagon: Nou volgens mij hebben Layda en SK al ingestemd met de toetreding van Silly. aangezien ik kan zorgen voor de uiteindelijke toelating omdat ik de "meerderheidsstem" ben, wil ik wel eens weten wat Silly ervoor over heeft   moet ik ff bij je langskomen dan?   |
|