|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Wat ga je koken, Ikke  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Kant en klaarmaaltijd van Appie.  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
broodje frikandel  |
|
Gleadar
Erelid
 WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
@Schapenkop te moeilijk.. eerst Chaos in Nederland en dan Bush... en dan een martelaarsdood in een van de CIA zijn gehiem gevangenissen  .... |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Als je 'n leuke knal wil, heb ik ook nog wel een suggestie  Men neme een ketel met warm water, een twee liter colafles (leeg), een ruime hoeveelheid vloeibaar stikstof en een paar isolerende handschoenen. Zet de ketel met warm water ergens neer, vul de colafles met vloeibaar stikstof, draai de dop erop, gooi de fles in het warme water en maak dat je als de sodemieter daar wegkomt. Met 'n beetje geluk raak je 'n duif  Maar goed dat we mensen hier niet leren hoe ze gevaarlijke dingen moeten maken @Luna: iets lekkers... Geen zin om het nu helemaal uit te typen, maak straks wel 'n foto  Gio: Ik waardeer het echt dat je me zo hoog inschat  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
@Gleadarmaakt me niet uit  't was de moeite waard, de wereld is gered!!  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ach ja, Gleaapje, zoek eens op exploding paste. Enne, jonge, en ouwelui, do not try this at home  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *kwijl, kwijl, kwijl* fricandel speciaal. Ook al 4 maanden geleden.  |
|
Gleadar
Erelid
|
@Ikke let op je Woorden! ik zit bij ej op school! en gevaarlijke dingen weet ik wel hoor  Schapenkop Martelaarsdood  net als Che Gueverra! |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ikke je kan toch wel tegen een grapje.  Jouw kennende wordt het vast iets speciaals.  |
|
Luna
Moderator
Ikke, oke dan  |
|
Gleadar
Erelid
|
Quote Musketier4real: Ach ja, Gleaapje, zoek eens op exploding paste. Enne, jonge, en ouwelui, do not try this at home  aliens: DO 'NT TRY THIs AT HOME!  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Ik ga even de groenten voor vandaag klaar leggen.  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
oew, even de driver van mijn nieuwe gadget instaleren  |
|
Gleadar
Erelid
|
Quote Andreesie: ben weer terug, weet neit hoe ik mijn kamer in moet richten     doe het makkelijk neem model Chaos!  *[size=3]Boze Ouders Gegarandeerd![/size] |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Hallo huishoudbeursster.  |
|
Luna
Moderator
Ze is niet naar de huishoudbeurs geweest  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Trein was ontspoort?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik ging met shikake naar living tomorrow  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Gleadar: @Ikke let op je Woorden! ik zit bij ej op school! en gevaarlijke dingen weet ik wel hoor  Maar goed dat we die streek met het vloeibare stikstof onder de natuurkundeles hebben uitgehaald dan  Gio: ik maakte ook maar 'n grapje hoor  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
 Waarom blog je dan huishoudbeurs?  |
|
Luna
Moderator
Quote Theemonster: ik ging met shikake naar living tomorrow  Dat is echt gezellig en leuk  WIe moest je opwachten, iemand van SHikake ook?  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Theemonster: ik ging met shikake naar living tomorrow  Had je dan niet beter morgen kunnen gaan?  @Ikke-Weet ik.  |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Hallo  |
|