|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Wat is het probleem LQ??? 0 Enter new level  18.000+ |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Toen ik nog bio had hoefden we nooit huiswerk te maken we hadden alleen maar aantekeningen |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik loop al 2 paragrafen achter en dan krijg je zo'n vraag : Het water loopt je in de mond wanneer je denk aan een gevulde koek. a - Wat betekent deze uitdrukking b - waar komt het water vandaan.. Daar word je vervelend van   |
|
r03l Erelid
|
 wat een onnozele onzin iedereen weet toch dat het speeksel is  |
|
Doctor Insano Erelid
 WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
bij ons in de onderbouw moesten we altijd aan het eind themaverslag maken. =voorblad+inhoudsopgaven+huiswerk+aantekeningen. Nu dat niet meer hoeft doe ik ook echt niks meer. Makkie. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Tsja.. nog 2 paragrafen te gaan  |
|
Doctor Insano Erelid
|
Quote Little Queen: Ik loop al 2 paragrafen achter en dan krijg je zo'n vraag : Het water loopt je in de mond wanneer je denk aan een gevulde koek. a - Wat betekent deze uitdrukking b - waar komt het water vandaan.. Daar word je vervelend van   Wat een onzin. Maar jij loopt niet echt ver achter. Ik loop niet 2 paragrafen maar 4 hoofdstukken achter |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Little Queen: Ik loop al 2 paragrafen achter en dan krijg je zo'n vraag : Het water loopt je in de mond wanneer je denk aan een gevulde koek. a - Wat betekent deze uitdrukking b - waar komt het water vandaan.. Daar word je vervelend van   die ken ik nog van techniek  zo van: 1. waarvoor gebruik je een flessenopener? 2. hoe werkt een flessenopener? ik zo: 1. waarschijnlijk om misschien geen flessen te openen 2. goed |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Woowh nog zo'n vraag.. Je bakt een eitje, het eiwit verandert. Noem twee veranderingen die je ziet  Een timmerman heeft verschillende soorten schroevendraaiers in zijn gereedschapskist, waarvoor is dat nodig   wtf we zaten toch bij biologie  |
|
r03l Erelid
|
@ andreas en wat voor punt had je daarvoor dan  |
|
Doctor Insano Erelid
|
Ik ben nu mijn huiswerk soort van aan het maken. |
|
Doctor Insano Erelid
|
Een hoop hier krijgen wel erg vreemde vragen. Ik krijg nooit dat soort vragen. Ik krijg wel eens vragen waar niks van klopt. Ik kan helaas niet zo gauw een voorbeeld bedenken.
Best wel stom laatst bij natuurkunde. driekwart onvoldoende, ik een zeven. Amper geleerd. Uiteindelijk kreeg iedereen een bonuspunt. Toen had nog maar de helft een onvoldoende. |
|
r03l Erelid
|
Maar ik ga weer tot später  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote coelieroelie: @ andreas en wat voor punt had je daarvoor dan  een 9 gemiddeld  dat was mijn huiswerk, de so's en zo maak ik wel serieus  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Doktertje, erg he  Dat heb ik heel vaak bij Spaans  Dan is het gemiddelde een 5 ofzo, en wie heeft er weer een 8/9 ?  Soms gewoon genant  Maar nu heb ik even geen zin meer, m'n boeken liggen nog boven/in m'n tas trouwens  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Bij ons maakt het de leraren weinig uit of je je huiswerk maar doet. Eigen verantwoordelijkheid... Als je zakt, eigen schuld, dikke bult  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Ikke, als je zakt en het touw knapt, dan heb je idd een dikke bult  Onze scheikundeleraar gaat het deze periode wel controleren  Moet het zo nog ff maken  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
bij ons is dat ook zo ongeveer, maar niet bij alle leraren natuurlijk  |
|
Doctor Insano Erelid
|
Onze scheikunde leraar kan een beetje dreigen, maar verder is ie niet met orde houden. Maar hij is wel aardig. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Poeperdepoep.. ik moet 't huiswerk wel maken, anders wordt het echt een ramp met m'n cijfer.. en ik wil ook nog biologie herkansen denk ik  .. sta er nu al voor te juichen   |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote coelieroelie:  wat een onnozele onzin iedereen weet toch dat het speeksel is  sa li va  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote coelieroelie:  wat een onnozele onzin iedereen weet toch dat het speeksel is   Maar waarom wordt het geproduceerd.  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Peter Willemse: Quote coelieroelie:  wat een onnozele onzin iedereen weet toch dat het speeksel is   Maar waarom wordt het geproduceerd.  omdat dat wordt geproduceerd  ik ga weer verder met kamer  |
|
Flashfrog Senior lid
 WMRindex: 147 OTindex: 1.612 S |
Hoi kijkbuiskinderen  |
|
TerrorJaap Erelid
 WMRindex: 827 OTindex: 2.472 T |
Lol.
|
|