|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Hoi Andreesie  |
|
Gleadar
Erelid
 WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
Quote SchapenKop: Quote Gleadar: Quote SchapenKop: op me fiets in de schuur  lekker frisjes  ik heb een stretcher! ik heb een Hangmat!!   ik kom bij jou wonen!  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Ik ben er nog  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote SchapenKop: Quote Gleadar: Quote SchapenKop: op me fiets in de schuur  lekker frisjes  ik heb een stretcher! ik heb een Hangmat!!   ik heb een slaapzak!  |
|
Gleadar
Erelid
|
Quote Andreesie: Quote SchapenKop: Quote Gleadar: Quote SchapenKop: op me fiets in de schuur  lekker frisjes  ik heb een stretcher! ik heb een Hangmat!!   ik heb een slaapzak!  ik een bed  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Gleadar: Quote Andreesie: Quote SchapenKop: Quote Gleadar: [quote=SchapenKop]op me fiets in de schuur  lekker frisjes  ik heb een stretcher! ik heb een Hangmat!!   ik heb een slaapzak!  ik een bed  [/quote]zeg, war denken jullie wel neit? gaan ze effe alles bij elkaar quoten  |
|
Juraj Erelid
Quote Andreesie: Quote Gleadar: Quote Andreesie: Quote SchapenKop: [quote=Gleadar][quote=SchapenKop]op me fiets in de schuur  lekker frisjes  ik heb een stretcher! ik heb een Hangmat!!   ik heb een slaapzak!  ik een bed  [/quote]zeg, war denken jullie wel neit? gaan ze effe alles bij elkaar quoten  [/quote] wordt wel heel lang héa |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote pietjevlip: Ik ben er nog  Hihi, ik ook  Zullen we dansen?  |
|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Hoi allemaal  Valt er nog wat te drinken in dit café?  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Puck: Zullen we dansen?  ja, jij en ik  perfecte combo  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Andreas, de perfecte lengte  Als je niet op m'n tenen gaat staan  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Quote TeunSr: Hoi allemaal  Valt er nog wat te drinken in dit caf�?  Hmm.. ben jij wel TeunSr  |
|
Gleadar
Erelid
|
Quote SchapenKop: Quote Andreesie: Quote Gleadar: Quote Andreesie: [quote=SchapenKop][quote=Gleadar][quote=SchapenKop]op me fiets in de schuur  lekker frisjes  ik heb een stretcher! ik heb een Hangmat!!   ik heb een slaapzak!  ik een bed  [/quote]zeg, war denken jullie wel neit? gaan ze effe alles bij elkaar quoten  [/quote] wordt wel heel lang h?/quote] langste quote ooit? ff screenshot maken voor mods hem wegwerken... zo screenshot gemaakt  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Puck: Andreas, de perfecte lengte  Als je niet op m'n tenen gaat staan  doe ik niet  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Gleadar
Erelid
|
hoi Peter!  alles goed? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
hoi doei  |
|
Gleadar
Erelid
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 Zit net aan de chinese kippensoep met bami.  Een uurtje of twee terug nog een receptje geupload.  Weltrusten Gleadar *boink*  |
|
Juraj Erelid
He PW  Dag Gleader  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Juraj Erelid
schaapievleesh gegeten?  |
|
TeunSr
Erelid
|
Quote Little Queen: Quote TeunSr: Hoi allemaal  Valt er nog wat te drinken in dit caf�?  Hmm.. ben jij wel TeunSr  Hoezo?  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Nou omdat ik net tegen iemand zei dat diegene even in TeunSr zijn wmr inbox moest kijken  |
|
TeunSr
Erelid
|
Ik snap het even niet Misschien omdat ik Cootjes PC zit en andersom?  Ik snap het al. Cootje had weer iets |
|