|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ik ben een beetje veel gehandicapt geworden gothic. Met de scootmobiel kan ik tenminste zelf mijn boodschappen weer gaan doen en kan ik weer mijn vrienden opzoeken.  |
|
Elzevier Erelid
 WMRindex: 57 OTindex: 2.192
|
Quote Peter Willemse: Ik kan dan eindelijk de deur uit.  Kan je eindelijk weer frietjes eten!  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
dan is het wel beter. beetje zelfde verhaal als m'n moeder. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 inderdaad Elzevier.   Maar het had nooit zover mogen komen gothic. Ik kwam de laatste 10 - 11 jaar met steeds meer klachten bij de neuroloog. Maar die deed het af met dat het helemaal niets met die tumor te maken had.  |
|
gothic Erelid
|
niemand verdient het om gehandicapt te worden. |
|
WMR-kok
Oudgediende
De neuroloog heeft mijn klachten gewoon genegeerd.  16 jaar lang zijn er fouten met mij gemaakt. |
|
gothic Erelid
|
maar het heeft er wel mee te maken?
wat erg |
|
Elzevier Erelid
 WMRindex: 57 OTindex: 2.192
|
Quote Peter Willemse: De neuroloog heeft mijn klachten gewoon genegeerd.  16 jaar lang zijn er fouten met mij gemaakt.  Ik kan je niet zeggen dat het nog wel goed komt. Geniet van het leven zoals het nu is. Elke dag is weer een nieuwe.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik probeer ervan te genieten Elzevier. @gothic... al mijn klachten staan in verband met die hersentumor. |
|
gothic Erelid
|
je zou denken dat zo'n neuroloog dat wel zou herkennen en erkennen. niet dus, maar er zijn helaas wel meer van die zenuwpezen die fouten maken daarmee. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik heb ook erg veel last van stemmingswisselingen, en vaak kom ik agressief over. En dat stoot weer tegen de tenen van de neuroloog. Dus hij probeert je dan af te wimpelen. Maar als ik hem ooit tegenkom, parkeer ik mijn scootmobiel in zijn kont.  Dan heb ik hem per ongeluk niet gezien. |
|
gothic Erelid
|
gewoon doen. er zullen ook vaak genoeg van die sufkoppen zijn die niet aan de kant willen in de supermarkt of in het dorp die er dan tegen aan knallen. eigen schuld dikke bult |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik hoop alleen dat mijn scootmobiel niet beschadigt raakt in zo'n geval.  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
goedenmiddag, daar was ik weer, hier ben ik weer.  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Goeiemiddag, ik kom mezelf nog heel even vermaken in t café voordat ik moet autorijde  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
gothic Erelid
|
als je hem tegen een muur of auto ofzo parkeert dan zal ie wel beschadigen. maar denk niet dat ie van een botsing met een persoon beschadigd. hoi pietje en brie  |
|
Brie Erelid
|
Hee Peter   ! Lekker dat je tuin wordt betegeld joh, rijdt een stuk makkelijker  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Hij kan in zo'n geval ook bruin worden gothic.  Het is maar een klein gedeelte dat bestraat wordt Brie. Het moet allemaal zo goedkoop mogelijk gebeuren.  |
|
Brie Erelid
|
Ooh, sorry! Mn instructeur is dr al, tot vanmiddag  |
|
gothic Erelid
|
oké, heb net besloten dat het niet makkelijk is om een goede sollicitatiebrief te schrijven. |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
gothic Erelid
|
m'n kat vind het helemaal geweldig om mee te rijden in het mandje voor op de scootmobiel  peter, heb zat voorbeelden thuis liggen, maar vind die motivaties altijd het moeilijkst |
|
TerrorJaap Erelid
 WMRindex: 827 OTindex: 2.472 T |
Ik ben ook weg:W. |
|
TerrorJaap Erelid
 WMRindex: 827 OTindex: 2.472 T |
 * (Excuus voor de dubbelpost). |
|