Vrouwen |
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@Bobiebier, ja precies: Quote Enkie: Is trouwens niet vreemd, aangezien vrouwen een breder blikveld hebben en zich dus moeilijker op één bepaald punt kunnen richten. |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik ken iemand die een ingreep had,bij straatje van rechts geen voorrang gaf en paar keer stil viel en toch geslaagd  |
|
Bobiebier Senior lid WMRindex: 85 OTindex: 95 Wnplts: Sittard S |
Trouwens Enkie.. Heb je alles autogereden dan? |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Nee.. hoeft toch niet? Het is een feit  |
|
Bobiebier Senior lid WMRindex: 85 OTindex: 95 Wnplts: Sittard S |
@ Luna, misschien was het wel een heel lekker wijf, en een mannelijke instructeur en een mannelijke examinator  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@Luna, Je moest eens weten hoelang ik er over gedaan heb. Nu rijd ik alleen 'rondjes om de kerk'.  |
|
SlomNoel Senior lid WMRindex: 731 OTindex: 338 Wnplts: Landgraaf S |
In Duitsland zijn er echt speciale parkeerplaatsen voor vrouwen, serieus. kijk maar eens hier en ook deze b.v. nog eentje. en als laatste deze Let ook op het kenteken van de laatste  Net zoals parkeerplaatsen voor gehandicapten, dus eigenlijk zou je een vrouwelijke chauffeur ook iemand met een handicap kunnen noemen (volgens de Duitsers dan). |
|
Ricardo finalist MPPV 06 WMRindex: 267 OTindex: 287 Wnplts: Arnhem
|
er bestaan zeker ook vrouwen die gewoon goed kunnen rijden. maar ik ben het met de meerderheid eens dat parkeren niet hun sterkste punt is |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
@SlomNoel; en dan nog zo k**t parkeren. Hoe krijgen ze het toch voor elkaar!;) |
|
Ik denk dat daar speciale opleidingen voor zijn, waar mannen niets vanaf weten  |
|
Ricardo finalist MPPV 06 WMRindex: 267 OTindex: 287 Wnplts: Arnhem
|
het is moeilijker om je auto onbewust zo slordig te parkeren dan om hem er perfect in te zetten |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
 Mannen... |
|
Ik zal dan ook maar mijn vrouwelijke kant laten zien: ik kan ook slecht inparkeren (en durf dat best toe te geven).  |
|
Be@stie
Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
@Luna: ben je stil van he van die foto's van slomenoel Comment Luna: Slome noel?? hahaha! dat is koren op je molen he luna mijn tik foutje  |
|
Ik ben er nog minder van gecharmeerd, eigenlijk  |
|
lief meisje Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 99 Wnplts: Musselkana T S |
Ik ben heel makkelijk... ok ik ben vrouw en ik kan nie zo goed parkeren.. (wat nie wil zeggen dat dan gelijk alle vrouwen niet kunnen parkeren!!) maar ik zet 'm rustig scheef neer... met de mededeling: ik ben vrouw, hoef niet te kunnen parkeren  Alle heren (dames ook) die zich eraan ergeren mogen 't zelf beter doen  |
|
Anacho
Erelid
 WMRindex: 1.615 OTindex: 406 S |
Quote lief meisje: Ik ben heel makkelijk... ok ik ben vrouw en ik kan nie zo goed parkeren.. Weet je hoe dat nou komt? Omdat de meeste mannen je vertellen dat zo'n ---------------- stukkie, 30 cm is  ;) |
|
lief meisje Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 99 Wnplts: Musselkana T S |
ohhhhhhhhhhhhh :cry: dus dat is helemaal nie zo ?????? :cry: |
|
Anacho
Erelid
 WMRindex: 1.615 OTindex: 406 S |
Ik zelf (als man) heb het idee dat, hoe groter ze zeggen dat 'ie is, omgekeerd evenredig is met de werkelijkheid. |
|
Quote Anacho: Ik zelf (als man) heb het idee dat, hoe groter ze zeggen dat 'ie is, omgekeerd evenredig is met de werkelijkheid. Ja, dat is vaak gemeten door mannen die het meetlatje verkeerd om houden  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
en hoe groter de auto, hoe kleiner de........ (compensatie gedrag) |
|
Ben ik blij dat ik geen Hummer heb |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |