hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 12:00 - 74446 artikelen - nu online 52 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 [2]

Politie

20-07-06 23:28:23 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Je kan zeggen wat je wilt, maar zonder de politie zou het ernstig uit de hand lopen.

21-07-06 09:25:39 - Quote! - @blusgast
blusgast
Erelid


WMRindex: 463
OTindex: 1.779
@ williyowinkiwilly; Ik ben het geheel met u eens. Op dat vlak mag er ook wel iets gedaan worden aan het uiterlijk vertoon van de Hermandat. Bij de brandweer speelt dit minder, maar daar zijn andere factoren (wel of niet tercht) die een rol spelen bij het respect. Ik noem het meest bekende vooroordeel; Allemaal zuiperts daar bij de brandweer. Nou ik kan u vertellen dat dat niet waar is. Heden ten dage is men er ter dege van bewust dat het gebruik van alcohol en uitrukken als brandweerman niet samen gaan en er bij ons intern regels voor zijn opgesteld. Vroeger was de brandweerman een soortement van onaantastbaar, maar tegenwoordig ben loop je risico om als brandweerman actief te zijn. We kunnen aansprakelijk gesteld worden voor nevenschade bij het bestrijden van een brand. Je helpt mensen en dan krijg je achteraf nog even een trap na in de vorm van een claim. Het is op eieren lopen, zeker voor de leidinggevende bevelvoerder, want die is eindverantwoordelijk voor het goed afhandelen van het incident

@ Bestie; ja ik ben actief in Woerden bij het korps aldaar (vanacht nog)

21-07-06 10:04:43 - Quote! - @Be@stie
Be@stie
Senior lid

WMRindex: 535
OTindex: 781
ok, dan heb ik het vermoeden dat jullie het meest uitrukken voor verkeers ongeluken en problemen, niet alleen op de a12 maar wat denk je van die weg(en) richting kockengen en andere kant uit richting montfoort daar zal genoeg gebeuren bij jullie
den ik

21-07-06 10:55:36 - Quote! - @blusgast
blusgast
Erelid


WMRindex: 463
OTindex: 1.779
@ Bestie; je bent topografisch goed onderlegd. Zeker daar jij de plaats Kockengen noemt. Daar ben ik opgegroeid en ben daar mijn brandweercarriere begonnen. Maar het klopt dat de uitrukken meer hulpverlening dan brandbestrijding betreffen. Daarnaast heeft het korps Woerden een meer regionale functie van wege de beschikbaarheid van brandweerduikers en een hoogwerker waarmee we in de regio veel goed werk verrichten

21-07-06 11:01:03 - Quote! - @Be@stie
Be@stie
Senior lid

WMRindex: 535
OTindex: 781
@blusgast: ik ken woerden vrij goed en de eventueele sluip route's naar breukelen of mijdrecht;) net als richting montfoort trouwens. ja ex- vrachtwagen chauffeur he;)
maar door de omgeving qua infra structuur, en de industrie in woerden is het een druk plekkie daar, dus als brandweer moet je daar wel veelzijdig zijn.
veel wegen, veel water, veel bomen, veel industrie en veel woon werk verkeer.
als ik dit optel kom ik tot die conclusie

21-07-06 11:06:33 - Quote! - @blusgast
blusgast
Erelid


WMRindex: 463
OTindex: 1.779
@ Bestie; Ach ja maar om nou te zeggen dat het een fraaie stad is? Ik woon er en heb het naar mijn zin bij de brandweer maar daar is ook alles mee gezegd (schoonfamilie woont er ook8)

21-07-06 11:15:46 - Quote! - @Be@stie
Be@stie
Senior lid

WMRindex: 535
OTindex: 781
deze jongen gaat wat doen, drukke dag vandaag pfffffff! vanavond weer op wmr.
laterrrrr! ;)

21-07-06 11:18:51 - Quote! - @blusgast
blusgast
Erelid


WMRindex: 463
OTindex: 1.779
Ook deze jongen gaat even zijn werk afmaken voor de vakantie. Tot over 3 weken!

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven