|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Geneeskunde is leuk man  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Nee, vrouw!  Lekker bijdehand.  |
|
basmuys2 Senior lid WMRindex: 90 OTindex: 308 Wnplts: Amersfoort S |
@steff , als ik om half 8 begin ben ik om 4uur klaar. dus dat scheelt weer. maar ik moet dan wel om 5:45 weg  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Om 5:45 's ochtends?  Wat een tijd zeg.  Dan lig ik nog iets minder dan 2 uur in mn nest.  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik moet morgen ook om 6 uur opstaan omdat ze bedacht hadden dat wij op een andere locatie geneeskunde krijgen  en ik dat dus niet haal in 'n kwartiertje lopen  , dus nu ben ik morgen om 5 over 8 al in Enschede en begint om kwart voor 9 mijn les  |
|
Quote Mandarijntje: Om 5:45 's ochtends?  Wat een tijd zeg.  Dan lig ik nog iets minder dan 2 uur in mn nest.  Haha  Lekker manderijntje,, ik wou dat ik dat ook haddd |
|
Quote Little Queen: Ik moet morgen ook om 6 uur opstaan omdat ze bedacht hadden dat wij op een andere locatie geneeskunde krijgen  en ik dat dus niet haal in 'n kwartiertje lopen  , dus nu ben ik morgen om 5 over 8 al in Enschede en begint om kwart voor 9 mijn les  Soms wou ik dat ik nog op school zat.. studenten life lijkt me zo0 chill  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Lang leve de middelbare school, ahum.  Nouja, er zijn nog genoeg mensen op school die niet zo dichtbij wonen als ik en dus ook rond een uur of 6 op moeten.  Studentenleven lijkt mij idd ook wel wat.  Volgend jaar.  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Manda, ja opzich is het best relaxt alleen deze week heb ik 3 dagen maar anderhalf uur les, en mij heenreistijd is al 1 uur en 10 minuten.. en de lessen duren ook lang niet anderhalf uur, laatst duurde er eentje maar 3 kwartier.. |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Een vaker gehoord probleem met lestijden en roosters enzo.  |
|
Quote Mandarijntje: Lang leve de middelbare school, ahum.  Nouja, er zijn nog genoeg mensen op school die niet zo dichtbij wonen als ik en dus ook rond een uur of 6 op moeten.  Studentenleven lijkt mij idd ook wel wat.  Volgend jaar.  Juahhh.. ik dee ROC asa voordat ik ging werken.. en nu ben ik een 19Jarige Fulltimer  dus zoveel schooltijd deed ik nou ook weer niet  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Wat houd je tegen om weer naar school te gaan?  |
|
Quote Mandarijntje: Wat houd je tegen om weer naar school te gaan?  1 ding..... GELD, ik kan die stap terug echt niet meer maken.. ik kom nu al bijna niet meer uit.. kan je nagaan als ik mn salaris niet meer heb O_O |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Stufi, IB, enzo?  En wat minder winkelen.  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik krijg m'n stufi in oktober pas  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Ja ik ook volgend jaar, aangezien ik pas in juli 18 word.  Best wel stom, de overheid weet best wel dat alle opleidingen in september beginnen. xD |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Manda, ja en ondertussen ben je een godsvermogenkwijt aan reizen.. |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Inderdaad.. xD En niet alleen aan reizen, als je bijv op kamers ofzo moet.  Hoe zo'n miljonair verwachten ze dat je bent..  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
hoi  |
|
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
 Hoi ... rustig hier, hoor  |
|
Jannick
Oudgediende