|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
@ Jersan, dat weet ik wel  MC en Caster  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ik heb zin in chocolade melk  |
|
nietmeer
|
MC en Caster  zijn ze weer bezig @Andreesie ik niet  |
|
Kameleon Oudgediende
@ Andreesie (deze keer geen Andreasie hè? Goed van mij hè?), heb jij nog chocomelk over?  @ Jersan, ja ze zijn weer bezig  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Caster is weg  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Caster is dus al weg  durft hij wel  zijn er getuigen, behalve jij en MC?  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Wie gaan we eruit trappen?  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
@Jb, gewoon terug trappen  |
|
M-Cyclone Oudgediende
Quote JohannBehrens: Net trapte hij mij als eerste eruit   Ja en je bent hardleers, want je bent er al 2X uitgetrapt en je bent er nog steeds!  |
|
Kameleon Oudgediende
Pablo, ik ben er 4 keer uitgetrapt omdat ik Steffie opsloot omdat ze binnen 1 uur na het eten ging wmr-en  @ Jersan, ja ik  |
|
nietmeer
|
Quote M-Cyclone: Quote JohannBehrens: Net trapte hij mij als eerste eruit   Ja en je bent hardleers, want je bent er al 2X uitgetrapt en je bent er nog steeds!  je zegt het zelf  *houdt MC vast bij de ingang met de deur open* Johann trappen maar  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote JohannBehrens: @ Andreesie (deze keer geen Andreasie h�? Goed van mij h�?), heb jij nog chocomelk over?  heel goed  ik heb nog niks gemaakt  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote es-de-fles: Jb, gewoon terug trappen  Wilde ik doen, maar ik denk dat ze niet beter weten  Quote M-Cyclone: Quote JohannBehrens: Net trapte hij mij als eerste eruit   Ja en je bent hardleers, want je bent er al 2X uitgetrapt en je bent er nog steeds!  Ja zit in de familie hè  Quote Jersan: Quote M-Cyclone: Quote JohannBehrens: Net trapte hij mij als eerste eruit   Ja en je bent hardleers, want je bent er al 2X uitgetrapt en je bent er nog steeds!  je zegt het zelf  *houdt MC vast bij de ingang met de deur open* Johann trappen maar  *trapt zo hard dat MC effe naar Japan vliegt  * |
|
es-de-fles Erelid
|
Quote JohannBehrens: Pablo, ik ben er 4 keer uitgetrapt omdat ik Steffie opsloot omdat ze binnen 1 uur na het eten ging wmr-en  maar dan zou je mij dr ook uit moeten trappen    |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
M-Cyclone Oudgediende
*Gaat Ike gezelschap houden in Amerika* *Komt weer terug*  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Quote es-de-fles: Quote JohannBehrens: Pablo, ik ben er 4 keer uitgetrapt omdat ik Steffie opsloot omdat ze binnen 1 uur na het eten ging wmr-en  maar dan zou je mij dr ook uit moeten trappen    en mij ook  hoi MC  hoe was het daar  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote JohannBehrens: Pablo, ik ben er 4 keer uitgetrapt omdat ik Steffie opsloot omdat ze binnen 1 uur na het eten ging wmr-en  ik ben aan het wmr'en tijdens het eten, hoe vaak meot ik er uit worden getrapt?  |
|
es-de-fles Erelid
|
ik ben tegen zinloos geweld!, dus niet meer trappen!  |
|
Kameleon Oudgediende
Wel 25 keer Andreesie   Dus mag ik beginnen?  |
|
nietmeer
|
Quote JohannBehrens: Wel 25 keer Andreesie   Dus mag ik beginnen?  maar dat eet niet fijn  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote es-de-fles: ik ben tegen zinloos geweld!, dus niet meer trappen!  Iemand trappen is niet zinloos ik gaf MC een gratis reisje naar Japan   |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Jersan: Quote JohannBehrens: Wel 25 keer Andreesie   Dus mag ik beginnen?  maar dat eet niet fijn  Kan hij ook niet eten en WMR-en tegelijk   Edit: Hoe weet jij dat eigenlijk? |
|