|
nietmeer
|
@JB: Kan beter... Zit nu op een BSOD-laptop te werken... En m'n pijnstillers werken ook niet echt mee, eerlijk gezegd... En Hoi Jannick, Caster, Pablo, Delenn, en wie me nog meer begroet hebben  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
|
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Quote pietjevlip: Ik knipperdeknipper weer  gefeliciteerd  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Knip aan/uit PV   |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Muaddhib: JB: Kan beter... Zit nu op een BSOD-laptop te werken... En m'n pijnstillers werken ook niet echt mee, eerlijk gezegd...
Auw, BSOD laptop's zijn idd klote  En die pijnstillers misschien moet je een andere soort pijnstillerdat je die al gewend bent |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Andreas  @Delenn, degene in mijn klas waar ik redelijk mee op kan schieten gaat weg van school.. De enige uit Aalten  VAnochtend was ie niet op het perron, okay, verslapen ofzo, of trein eerder... Ook niet op school, elk uur vragen waar ie was etc.. Eind van het laatste uur, ik kijk naar buiten.. Zie ik hem lopen!  Pal voor onze school  Nja, mentor gebeld, voicemail.. Ik ren naar de trein.. Was beneden bij de trappen op Arnhem Velperpoort, hoor ik al het fluitje van de trein.. Keihard gerend.. Bleek dat ding maar tot Doetinchem te gaan, niet naar Aalten dus.. Daar gewacht.. Volgende trein, had alweer vertraging.. Bijna Aalten, ik loop naar de achterste uitgang, wtf, staat daar die jongen.. Had gepraat op school dat hij er geen zin in had... Dat ie wou stoppen  En even later, we staan op het perron, komt Elke eraan  Vanuit Arnhem  Als ik die trein niet had gehaald had ik een uur bij haar kunnen zitten.  Even in het kort  Hoi Caster  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
En daarom ben je depri?? Nou, geloof me dat er ergere dingen zijn  Sorry hoor maar dit is nu niet echt iets om depri van te worden.. |
|
nietmeer
|
JB: Nee... hij stilt de pijn wel, maar begin last te krijgen van bijwerkingen... (Als dit niet meer werkt, dan moet je geloof ik aan de morfine...) |
|
Jannick
Oudgediende
Kpuc, nog wel andere dingen, dingen die ik niet hier op ga planten.. |
|
Delenn
Oudgediende
lekker dagje dus Jannick  je hebt soms van die dagen  dan gaat echt álles fout hè  |
|
Kpuc Oudgediende
Tramadol Muad? |
|
nietmeer
|
@Jannick: Topje van de ijsberg?  Kpuc: Diclofenac 75mg (pil wordt geleverd met maagbeschermer  ) |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
|
|
Jannick
Oudgediende
@Delenn, njap..  En net een heel eind gefietst.. |
|
nietmeer
|
 Doei Caster dan maar alvast...  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote JohannBehrens: Hoi Pietje!   Hoe is het? Ik knipper  Quote Muaddhib: Topje van de ijsberg? Sinds wanneer dragen ijsbergen topjes?  |
|
Kpuc Oudgediende
Dan zou ik proberen om in elk geval niet hier te gaan melden dat je depri bent, dat schiet niets op makker. Wat wel opschiet is ervoor te gaan en de problemen die je ervaart op te lossen, met hulp, zonder hulp als dat lukt, maar doe er iets mee maatje, dit werkt gewoon niet goed  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
Kameleon Oudgediende
oei heftig Muad  Ik hoop dat het snel weer iets beter gaat  Werk je trouwens niet op de DGW? Zou wel jammer zijn dan meot je op Sector Lyceum HAVO op Heemskerkstraat 105 komen  @ Jannick, heb jij mij toegevoegd op hyves? Ik kreeg een melding van ene Janyke ofzo  |
|
Jannick
Oudgediende
Kpuc, Okay...  @Muaddhib, jap.> maar ja.. Zoals Kpuc al zegt is dit niet echt iets.. Maar voelt knap lullig als je net goed met iemand op kan schieten uit je eigen plaats en die dan weggaat.. |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Global heating: als ijsbergen topless gaan zonnen, dán heb je global heating  |
|
nietmeer
|
@Delenn: Echt geweldig...  JB: Op de Goudse Waarden? neuh... ben al een tijdje geen leraar meer... Ik werk nu in een ziekenhuis in A'dam... Maar das wel vlak bij huis @Jannick: Ik ken 't, helaas  |
|
Jannick
Oudgediende
Wauw, het halve huis beweegt door de wind  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
|
|
Jannick