|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Andreesie, en waar kan ik die kopen? |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
je heh?  ach, halen we wel in ^^ (zijn al mensen gek geworden van mijn ge-sms de hele dag  ) |
|
emmertje
Oudgediende
|
@Jersan, dat zijn vnl. onze jeugdige(re) WMR-leden. Ben ik dan te oud?  |
|
Judywesl
Erelid
|
@emmertje, aan mij vertelt iedereen dat de ware nog altijd ergens is dus dat geldt dan vast ook wel voor jou hier op wmr   |
|
nietmeer
|
@emmertje jij bent niet te oud  jij bent gewoon ouder dan de getrouwden  niks ergs aan toch?  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Ik ben hier gewoon de eeuwige vrijgezel(lige) denk ik  Heb IRL al een partner en 3 kinderen  |
|
nietmeer
|
@emmertje hier heeft maar 1 iemand een kind  Gothic heeft Gleadar geadopteerd  dus hier hoef je alleen te WMR-trouwen  Henise lijkt me wel iemand voor jou  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Jersan de koppelaar  En als Henise daar niets voor voelt? Heb je nog een tweede keus?  |
|
Judywesl
Erelid
|
ow geweldig! hebben jullie er al weleens over nagedacht een datingsite te beginnen?  kunnen jullie wmr-ers gaan koppelen  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Quote judywesl: ow geweldig! hebben jullie er al weleens over nagedacht een datingsite te beginnen?  kunnen jullie wmr-ers gaan koppelen  hihihihi er was hier wel ooit een datingavond... toen zijn er echt veel mensen WMR-getrouwd  |
|
Judywesl
Erelid
|
|
|
emmertje
Oudgediende
|
't wordt tijd dan dat er weer een datingavond georganiseerd wordt. Kan ik eens gaan rondkijken wie geïnteresseerd is in een emmertje hahahaha |
|
gwcbakker Oudgediende
 WMRindex: 7.126 OTindex: 2.741
|
Ik ga even verkassen. De Hulp annex babysitter (sinds gisteren: functie- (en salaris  uitbreiding)) gaat zo naar huis.  |
|
Judywesl
Erelid
|
oke, doeii  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Doei gwc  |
|
nietmeer
|
Arya en ik waren druk  wij waren de 1e die WMR-getrouwd waren  27 december 2007  die avond, geloof ergens in juli, zijn er vet veel mensen getrouwd  best grappig  door Arya en mij  Steffie en Jacodenni ook, Steffie vond dat een gedwongen huwelijk  |
|
emmertje
Oudgediende
|
doei GWC  |
|
nietmeer
|
en de rest weet ik niet meer goed  t was toen ontzettend druk in het café  doei GWC @emmertje er zit voor jou vast ook nog wel in, als je wil dan  |
|
Judywesl
Erelid
|
oow, geweldig  arme Steffie...  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Is het hier ook mogelijk er een harem op na te houden?  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
*kust Judywesl* Trusten iedereen  |
|
nietmeer
|
Quote emmertje: Is het hier ook mogelijk er een harem op na te houden?  niet de bedoeling @Judy ze heeft er vrede mee gevonden  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Zolang het voor gezelligheid zorgt, wil ik zelfs 'trouwen' op WMR  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
toevallig kom ik langs; ik zei gearrangeerd, niet gedwongen, ik zei gewoon zelf ja  En ik ben wel blij, maar ik zie mijn man eigenlijk nooit  Maar ik ging slapen dus... tot morgen     |
|