|
nietmeer
|
Quote emmertje: Ik ben eigenlijk altijd op zoek naar de snelste browser, en tóch allerlei extra's biedt zoals een ingebouwde downloadmanager of zoiets.
Wat kunnen jullie me aanbevelen? wat kan jij jezelf aanbevelen? probeer Chrome es uit, kijken of ie ook echt beter is  |
|
nietmeer
|
vleesetende plant   hebbe hebbe hebbe! naald  nee die is al te dik  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote emmertje: Ik ken een aantal browsers vrij aardig, maar ik kom toch steeds weer terug bij IE  In het verleden heb ik o.m.: Avant Safari Firefox geprobeerd, en nu dus Opera. Avant ben ik op het moment al ruim een jaar meer dan tevreden mee... FF1 was ook superieur voor z'n tijd... Chrome ga ik heus wel even een keer testen, maar voorlopig "geen tijd", en dan is er IE8 nog  Avant mist voor mij alleen de Downloadmanager... dus die heb ik los, werkt stukken beter  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
ik ben nu chrome aan het proberen, tot nu toe bevalt het me goed, heb altijd FF gebruikt  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Firefox heeft inderdaad een groot aantal features, en toch ben ik daarna weer terug naar IE gegaan. Dat werkte toch nog ff wat beter voor mijn gebruik |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Jersan, te laat  ze verkochten die zaterdag en zondag op de plantenbeurs hier in Utrecht |
|
emmertje
Oudgediende
|
Maar Chrome ga ik dus ook ff proberen |
|
Juraj Erelid
Quote Pablo: Jersan, te laat  ze verkochten die zaterdag en zondag op de plantenbeurs hier in Utrecht ze zullen ze toch nog wel ergens anders verkopen  |
|
nietmeer
|
|
|
Pablo
Oudgediende
|
@emmertje, waarom een browser gebruiken waar ze gevaarlijke exploits zoals dat exploiten van het mime-type guessing systeem pas na eeuwen patchen?  |
|
Juraj Erelid
gaan we nu over bowser praten?  |
|
nietmeer
|
Quote Pablo: gevaarlijke exploits zoals dat exploiten van het mime-type guessing systeem pas na eeuwen patchen?  huh????     |
|
emmertje
Oudgediende
|
Super Marioooooooo ... dat speelde ik vroeger op mijn 8-bits Nintendo  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Quote Jersan: Quote Pablo: gevaarlijke exploits zoals dat exploiten van het mime-type guessing systeem pas na eeuwen patchen?  huh????     IE dus  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Jersan, je kon een tijd lang bij iedereen die internet explorer gebruikt gewoon op hun account door hun simpelweg een plaatje te laten zien, dat kan volgens mij zelfs nog steeds |
|
nietmeer
|
@Pablo dat is eng  welk plaatje?  |
|
Juraj Erelid
Quote emmertje: Super Marioooooooo ... dat speelde ik vroeger op mijn 8-bits Nintendo  heb ik ook nog gedaan  ik heb vooral veel op de SNES gespeeld  |
|
nietmeer
|
ik ben moe  ik ga slapen  trusten almaal   |
|
Pablo
Oudgediende
|
Jersan dat kan ik trouwens nu zelf ook bij elke browser  omdat Voogeltje gewoon te lui is om het te fixen, maar niet perse via een plaatje maar gewoon een link |
|
emmertje
Oudgediende
|
Pablo, ik lees in je profiel dat je progjes maakt? Of zie ik dat verkeerd? |
|
emmertje
Oudgediende
|
Jersan, welterusten  |
|
nietmeer
|
@Pablo ik hoop toch echt dat degene van wie je de account wil hebben zelf op het plaatje moet klikken  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Ja ik programmeer  Jersan, nu al?  slaap lekker  |
|
emmertje
Oudgediende
|
VBA-programmeren toevallig ook? |