|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Quote pietjevlip: Quote Jersan: zolang we jóu maar niet afkraken!  't is wel een surrogaatmodje hoor  deze reactie wordt vast gemod Edit Blend: Ik weet wie het zegt;) |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@DelennKLopt ik ben een hele tijd veel minder online geweest. Werk  Ik hoop vanaf nu meer tijd te hebben voor WRM  Ach, in de online lijst staat mijn naam wel in oranje  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Delenn: bedankt, nu staatie op de vorige pagina waardoor modden pas merkbaar wordt na 19:10  Quote Blend: Ik weet wie het zegt;) Ja, die irritante slijmbal van vroeger  |
|
nietmeer
|
@Blend blijf hier maar  ik zag je voor de zomervakantie wel aardig vaak online  nou ja soms dan  kom gerust meer hier, ook onder werktijd  |
|
Delenn
Oudgediende
@Blend; maar in de nu op het forum staat [OFT] weer groen  en wij staan ook allemaal in het groen dus het vloekt nog steeds  voor het eerst dat ik tegen een modje in ga  vergeeft u mij  pietje; tot uw dienst  @blend2: gezellig hoor  jij meer online  |
|
nietmeer
|
@Blend ik wil nog wat vragen  wie herschrijft nou sommige artikelen zo dat er na elke zin een uitroepteken ! komt? Dat leest niet fijn, en heel erg schreeuwerig  |
|
Delenn
Oudgediende
stef spamt mij plat  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
@Delenn, omdat ik zo veel van je hou   |
|
Blend
Oud Moderator
@DelennIk val graag op  Pietje Ja, dat mannetje waar ik uren in VDS mee heb doorgebracht  Jersan Dat is Donald Duck stijl  Kijk maar in de DD, daar eindigen alle zinnen van Donald met een ! |
|
nietmeer
|
Quote SteffieKooij: @Delenn, omdat ik zo veel van je hou   wat lief  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote SteffieKooij: @Delenn, omdat ik zo veel van je hou   Pablo, doe eens een jaloersheidaanval @Blend: Daar kom ik inderdaad niet zovaak meer  VDS is een beetje dood de laatste tijd  |
|
nietmeer
|
@Blend ja dat weet ik ik heb 387 Donald Ducks dus dan weet je dat wel  wie doet dat eigenlijk zo  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
tegen mods in gaan mag, je moet ze wel gehoorzamen  |
|
Delenn
Oudgediende
*zucht* over de laatste mail die ik net binnenkreeg  |
|
nietmeer
|
Quote delenn: *zucht* over de laatste mail die ik net binnenkreeg  wat stond erin  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Was het zo erg  |
|
Delenn
Oudgediende
vraag maar aan stef  |
|
nietmeer
|
STEFFIE! wat stuurde jij als laatste naar Delenn  |
|
Blend
Oud Moderator
Ondanks jullie lof over mij  Ga ik nu toch weg  Ik ga trainen, misschien dat ik er vanavond nog ben en anders alvast slaap lekker allemaal en tot morgen  Ps. @Delenn, ik verwacht nog wel mail   |
|
Delenn
Oudgediende
(dit heeft niks met de mail te maken: ) 1 zinnetje van wat ik moet leren: hypospadie -->een vnl. bij mannen voorkomende aangeboren misvorming, waarbij de urethra niet op de normale plaats uitmondt, maar via een spleet aan de onderzijde van de penis tuurlijk mannen, vrouwen hebben zo'n ding toch niet  of heb ik iets verkeerd begrepen  |
|
drummerdude Erelid
 WMRindex: 311 OTindex: 2.296
|
|
|
Delenn
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@Blend doei  trainze @Delenn ik geloof niet dat jullie dat hebben  of komt de urethra bij hypospadie bij vrouwen ook op een andere plek uit  @DD hoi  |
|
drummerdude Erelid
 WMRindex: 311 OTindex: 2.296
|
 Jersan  |
|
nietmeer
|
DD hoiiiiiiiiiiiiiiii  nog gefietst  |
|