|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ah dat meen je niet  Wel veel mensen voor de bowling  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
kan ook gewoon downloaden  |
|
Kameleon Oudgediende
Andreesie, dat is niet het grote gevoel dat je hebt als je een concert bijwoont, en dat ljkt mij zo gaaf juist  *boikn* Andreesie  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote JohannBehrens: Ah dat meen je niet  Wel veel mensen voor de bowling  te veel als je het mij vraagt  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Die sfeer in de zaal is altijd heel gaaf  |
|
Kameleon Oudgediende
@ Andreesie, wel erg veel ja, maar veel mensen kunnen op het einde misschien niet  @ Luna, dat lijkt mij zo fantastisch, die bass die je voelt  Ik zal zorgen dat jij een kopie krijgt Luna  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Johann: gelukkig niet zeg, vorige keer zouden er ook 65 mensen komen.. .werden er 45, heel veel nieuwelingen haakten af, maar nu ben ik daar niet zo zeker van  |
|
Kameleon Oudgediende
@ Andreesie, nieuwelingen haken wel snel af ja, maar wij zijn de WMR Die-Hard's   |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Andreesie, voor # 7 waren er ook een man of zestig aangemeld, en er kwamen er 45  *Zal nu wel weer nét zo gaan*  edit: ik was voorzichtig in m'n estimate  Hoi JB, kijk eens naar de tijden, en ik typ niet zo snel  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Relpa: dat bedoel ik, maar ik ben er niet zo zeker van dat het dit keer weer gebeurt |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Relpa: @Andreesie, voor # 7 waren er ook een man of zestig aangemeld, en er kwamen er 45  *Zal nu wel weer n?zo gaan*  edit: ik was voorzichtig in m'n estimate  Hoi JB, kijk eens naar de tijden, en ik typ niet zo snel  Nee das wel erg toevallig ja  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Is hier ijs? |
|
Kameleon Oudgediende
Voor jou wel Jannick  Alsjeblieft *geeft Jannick ijs* |
|
Jannick
Oudgediende
Dankje  Hoe is het hier? |
|
Kameleon Oudgediende
Alles toppie, zie mijn blog voor meer info.  Zaterdag eindelijk die k*tlaptop weer terug van reparatie  En zondag SYMPHONICA  |
|
Jannick
Oudgediende
Laptops zijn stom  Hmm.. Symphonica?  Zal even kijken  Edit: Ik zie zo vaak Symphonica in Rosso staan. WAT IS HET?  |
|
Kameleon Oudgediende
@ Jannick, niet  Niet de mijne als dat k*tding het nou eens zou doen  3e Keer alterug voor reparatie in 2 maanden  @ Jannick, het is een groot concert met elke keer een andere hoofdartiest, zoals de eerste keer was het Borsato, toen Paul de Leeuw en nu Lionel Richie  |
|
Jannick
Oudgediende
En dan spelen ze elke keer hetzelfde?  |
|
Kameleon Oudgediende
Nee dat niet, elke keer andere muziek, met dus dit jaar Lionel Richie en andere grote artiesten... |
|
Jannick
Oudgediende
Hmm.. Oke  |
|
Kameleon Oudgediende
Oh jeetje, ik moest echt effe gillen toen ik hoorde dat ik met mijn moeder naar symphonica in rosso ging  Was echt effe WOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIII!!!! En dan nog net iets erger  |
|
Jannick
Oudgediende
Aha  Weet je wat zuigt? |
|
Kameleon Oudgediende
Vertel eens... Wat zuigt? |
|
Jannick
Oudgediende