|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Goeiemorgen voor degene die hier aanwezig is  (ben ik de enige?  ) |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Goeiemorgen berniew. *boink*  |
|
|
Ah, toch nog iemand  Goeiemorgen Peter  *boink* Lag je nog niet te slapen?  En die betalingen van jou gaan lekker zo te zien |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
moggû  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
|
Als elke keer die uitbetalingsmaanden gehalveerd worden en t bedrag t zelfde blijft, kun je op den duur lekker gaan verdienen  Maar had je nachtdienst oid? @Delenn: ook goeiemorgen  lekker geslapen?  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 Inderdaad de nachtdienst.   Het zal de keer daarop niet gehalveerd zijn in tijd.   Maar ik hoop dat ik eind december ongeveer 135 dollar te hebben.  Dat is dus na deze uitbetaling.  |
|
|
pw: nja, halveren hoeft niet perse, zolang t bedrag maar door blijft groeien, toch?  wat voor werk doet ge eigenlijk, als ik vragen mag? |
|
Delenn
Oudgediende
ik had stef mn boek geleend en gezegd "zolang mn bladwijzer maar op de juiste plek blijft zitten is het goed" en wat doet ze!? bladwijzer uit mn boek trekken  kan ik helemaal gaan zoeken waar ik was  |
|
|
@Delenn: wat gemeen????  Wist je nog wel waar je was dan?  Trouwens... over boeken gesproken, ik heb gisteren toch een smerig pdfje gezien  maar ik denk dat jij m op de een of andere manier wel interessant vind  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik hoef meestal maar één bladzijde te lezen om te weten waar ik zit.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik ben produktiemedewerker/machinebediende.  |
|
Delenn
Oudgediende
@Bernie; nou ben ik heel benieuwd  en nee ik weet niet waar ik was  |
|
|
Foei pw; een dubbelpost  maar in wat voor soort fabriek??  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Als het goed inschat, verdien ik dit jaar 360 dollar ongeveer.   Volgend jaar moet het opgelopen zijn tot ongeveer 700 à 800 dollar.   Bij Supertape, een plakbandfabriek. edit: geen dubbelpost dit keer.  edit: nog steeds niet.   Iemand??? |
|
|
@Delenn: het is een e-book over forensische pathologie / anatomie of iets dergelijks. Ik ahd m geopend en ff naar een pagina gescrolld en daarna zocht ik zo snel mogelijk naar t afsluiten knopje  pw: gaat lekker dus  word er zoveel op je reclames geklikt? of doe je t gewoon stiekem zelf? Edit: Supertape... Hmm.. volgens mij had ik daar ooit wel ees iets van opgevangen hier. En ik ben trots op je dat je geen dubbelposts meer doet  |
|
Delenn
Oudgediende
smerige plaatjes bernie?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Dat werkt niet berniew, als ik zelf op de advertenties ga klikken wordt ik van Googla adsense gebant.   Het ging daarnet ineens te traag. |
|
|
@Delenn: ja, diegene die ik zag waren niet smakelijk  Laat ik zeggen: iets met kogelgaten  pw: ah, jammer  haha  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik ken wel een persoon die dat geflikt heeft.  |
|
|
@Pw: dus in principe werkt t wel, maar zijn ze er best snel achter?? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Alle clicks op zijn site werden ongeldig verklaard en hij is voor het leven gebant. Elke click wordt gecontroleerd.  |
|