|
nietmeer
|
@ AryaAndreesie  wel veel splintertjes  ze lagen over de hele vloer  wat bij mij voor het eerst  |
|
nietmeer
|
Ach... was nog geen lid van de WMR familie, nu dus plotseling wel...  En aangezien er 0% kans is om er van af te komen... ehm... welcome to the family? (met Italiaans accent...) |
|
nietmeer
|
welkom bij de familie Muaddhib  ik ben je schoonzoon  en Cleopatra en Drummerdude zijn mijn zusje en broertje  en we hebben buren  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Juist: ik  en mijn zusjes Mandarijntje en delenn  delenn is getrouwd met Pablo, die dus mijn zwager is  |
|
nietmeer
|
en Caster is de overbuurman, en die is getrouwd met Mandarijntje  en ergens zweven nog M-Cyclone en Puck, die zijn ook getrouwd  oja ook Gothic, die heeft Gleadar geadopteerd, en Jacodenni, die is getrouwd met Steffie  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Quote Jersan: en die is getrouwd met Mandarijntje ehm, nee toch?  heb ik iets gemist?  |
|
nietmeer
|
@PV ik dacht 't wel  Mandarijntje was wel getrouwd met Jannick, maar die zijn gescheiden en Jannick is nu getrouwd met Judywesl  maar Caster is dacht ik wel getrouwd met Mandarijntje  |
|
nietmeer
|
Ehm... zweefde hier niet nog ergens een WMR stamboom rond? (die hoognodig geupdate moet worden...) |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Jersan, daarvoor geldt tweemaal: WMR-relatie, geen huwelijk  Van Jannick en Judy wel  |
|
nietmeer
|
't antwoord: Quote Mandarijntjes blog: - Caster vervult ook een speciale rol in mijn WMR leven (24-07, 21:07), want hij is zo'n leuke overbuurman van de snackbar. En het is officieel mn WMR vriendje sinds 17-08-08, 22:07:52. PV toch  wist jij dat niet van je zusje  EDIT ow  vandaar dat 't er niet bij staat  @Muad ergens  Whiteley zou ermee bezig zijn  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Jersan, lees mijn vorige reactie... ik wist wel dat ze een relatie hadden, maar niet dat ze getrouwd waren, wat klopt, omdat ze dat dus ook niet zijn  |
|
nietmeer
|
PV foutje  en lees mijn edit  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
en ik ga vreemd met arya, dat vind je toch niet erg, he jersan?  |
|
nietmeer
|
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
En ik heb een date met Arya, en dat vinden zowel Jersan als Andreesie niet erg  |
|
nietmeer
|
Quote pietjevlip: En ik heb een date met Arya, en dat vinden zowel Jersan als Andreesie niet erg  dat wist ik nog niet  vertel  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Jersan, ik heb inmiddels een stuk of 10 dates op dezelfde dag gepland: 18/10/08  |
|
nietmeer
|
oh  durf je wel, al die vrouwen  |
|
nietmeer
|
PV: Mwa... das effectief daten dan  Wat ga je doen? Met z'n allen naar de film? Zou wel jammer zijn hoor... wordt het zo rustig bij het bowlen...  Maar ik zou naar bed gaan... truste iedereen  |
|
nietmeer
|
truste schoonvader  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Quote Jersan: al die vrouwen Niet allemaal hoor  Muad: hint betreffende locatie: Hotel Mitland te Utrecht  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote pietjevlip: En ik heb een date met Arya, en dat vinden zowel Jersan als Andreesie niet erg  had ook een date met enkie op de 26ste van april  |
|
nietmeer
|
PV ook mannen? mag ik dan ook een date met je? @Andreesie was 't toen al aan?  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Die is ook 1 van de 10 Andreasie  Jersan is nummer 11  Je kunt je hier opgeven Jersan  vrouwen/mannen/jongens/meisjes, ik date alles  Oke, dat klinkt wel een beetje pedo  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
pietje: ik dacht dat je dat was  ach, who cares, ik ga niet met je daten, ik heb een eenzijdige date met naomi  |
|