|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
*haalt de stop even van delenn af* beter?  |
|
Delenn
Oudgediende
perfect andreas  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Gaaap staat er lees hoofdstuk 1 is het echt een lap tekst van hier tot tokio  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Google maps kan de route naar het einde van de tekst niet berekenen Elkuu  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Pietje het zijn 9 pagina's gaaaap  over euh ff kijken het nut van de juiste vragen stellen  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
 WMR-index van 2008  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
waar  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
dat zijn wel grote pagina's dan, da's toch een paarduizend kilometer  |
|
Delenn
Oudgediende
Quote Little Queen: Pietje het zijn 9 pagina's gaaaap  over euh ff kijken het nut van de juiste vragen stellen  9 pagina's is niks! vorige week: lees blz 395 tot 455 van obstetrie  de groeten, dat doe ik dus niet   'nut van juiste vragen' kunnen ze daar 9 pagina's over volschrijven?  samenvatting; tis nuttig want anders geven mensen verkeerde antwoorden  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Delenn volgens mij is 't nogal een saai verhaal  , nja het is 9 pagina's in word met een verkleind lettertype  Moet voor geneeskunde ff 4 hoofdstukken lezen  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ik wil op kamers  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
voor geneeskunde zeg je... weet je hoeveel delenn moet lezen voor geneeskunde?  @Andreasie: ik wil er ín  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
andreas waarom  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
omdat venlo eigenlijk de enigste goede opleiding voor mij is, denk ik, en ik wil geen 2 uur moeten reizen |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Andrees welke opleiding wil je gaan doen dan? |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ik las vandeweek van nog iemand die naar Venlo wilde  of was jij dat ook?  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
|
|
Andreesie
Oudgediende
|
@pietje: waarschijnlijk was ik dat  @lq:IPO, oftewel industrieel produkt ontwerpen, maar er is niks anders in de buurt wat er echt op lijkt of een andere naam heeft zeg maar  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Andrees wat houd 't in dan? Nja anders zou ik als ik jou was naar de studiebeurs gaan in utrecht, daar kan je bij verschillende scholen info opvragen  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
het zit eigenlijk tussem werktuigbouwkunde en vormgeving in. dan ben je bezig met een product van de eerste schetsen totdat hij van de lopende band afkomt  en werktuigbouwkunde is eigenlijk alleen de techniek, en vormgeving eigenlijk alleen de design |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ik ga even wat drinkbaars halen voor vanmiddag  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote: Industrieel Ontwerpen wordt in Nederland aan de volgende technische universiteiten gegeven:
Technische Universiteit Delft, de oudste opleiding van Nederland (opgericht in 1969). [1] Universiteit Twente [2] Technische Universiteit Eindhoven Ook op de technische product-aspecten gericht zijn de HBO opleidingen Industrieel Product Ontwerpen (IPO):
Hogeschool Rotterdam (Rotterdam) Haagse Hogeschool (Den Haag) Hogeschool Windesheim (Zwolle) Saxion Hogeschool (Enschede) Hogeschool Arnhem-Nijmegen (Arnhem) Fontys Hogeschool (Venlo) Meer specifiek op het vormgevingsaspect gericht is:
De Design Academy in Eindhoven (HBO)
Zeggen ze  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
uni's kan ik niks mee, design acadamy is eigenlijk gewoon vormgeving, en dan is venlo de enigste in de buurt |
|