|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
wat is een patientendemonstratie?? |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Dat is het Malieveld vol ziekbedden en spandoeken  |
|
|
En wat eisen die mensen dan?   |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Nou jah  Kpuc!  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
dan neemt een arts een patient mee naar zijn college en dan gaat die patient zijn/haar verhaal vertellen. |
|
|
@Steffie: owja, dat is dan wel heel erg extreem lullig als er dan niemand is  Vooral voor die patient. |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja dat vind ik ook erg asociaal, dus ik ga nog wel even kijken wat ik ga doen  Want 8 uur in de computerzaal lijkt me niks, misschien ga ik wel even mijn oma bezoeken en daar lekker lunchen  en dan daarna dat laatste college volgen  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
DreamerTje  Zou toch gekund kunnen hebben? Niet dan, ja toch?  |
|
|
@Steffie: t nuttige met t aangename verenigen dus  Want ik denk dat zo'n patient ook wel wat beters te doen heeft.. Ff langs dat college gaan is dan wel t minste wat je doen kunt. |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja, maar we hebben ook ene keer college 1 uur VOOR het tentamen. En het is niet tot de lesstof. Daar ga ik dan echt NIET heen. Want dan moet ik me nog haasten ook naar de plek vh tentamen, is aan andere kant van Rotterdam. Dat is echt helemaal DOM ingepland. Maar dat is geen patientendemonstratie, dus is minder lullig, hoop ik  |
|
|
@Steffie: achja, dat zijn gewoon weer roosterperikelen.. Daarvoor kan je prof je niet aansprakelijk houden  Maar idd wel dom geregeld |
|
Stefsel
Oudgediende
|
nee ik houd hem ook niet aansprakelijk, alleen vind ik dat zonde van die man zijn tijd, want wie zou er nou wel komen een uur voor het tentamen  |
|
|
@DreamerTje: leuke foto. is dat you?? @Steffie: weinig mensen  Maar misschien kun je die man (vrouw?) van te voren o pde hoogte stellen ?? |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja er wordt als goed is al aan gewerkt door de jaarvertegenwoordiging. Hopelijk kan die arts op een ander tijdstip ook komen en dan zullen er wel mensen zijn  |
|
|
studenten ook altijd  |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
Stefsel
Oudgediende
|
ja wanneer willen we nou wel studeren   |
|
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
Heeft Arne gemaakt dat we op het strand waren  Die staat nu bij m'n PP  |
|
|
@Dreamer: jullie waren toen t mooi weer was, ook vaak op t strand te vinden zeg  maarja, voordeel als je daar zo dichtbij woont  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Nou ik heb zat te doen, alleen geen zin  |
|
DreamerTje Oudgediende
Ja idd  Het is een kwartiertje fietsen vanaf hier  Dus wat wil je  |
|
|
|
|
Stefsel
Oudgediende
|
berniew: Ik word af en toe echt helemaal gek van alle info die op me afkomt. Echt te veel om allemaal in mijn hersens te proppen. Het is daar al heel vol  |
|
|
@Steffie: gooi er wat uit dan  wie hoeft nu te onthouden hoe je veters moet strikken of asbakken moet kleien?  |
|