|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote pietjevlip: Daar ben ik weer, dus hier niet, want ik ga eten, en dus ben ik niet hier, maar daar  Eet smakelijk Pietje!  Ik heb gehoord over het binnen komen  Via Andreesie gehoord  Ik lachte me dood  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
eet smakelijk Pietje  @JB t is super hier. heb vanmiddag heerlijk met Nightwolf gitaar gespeeld. zij op haar normale (electische) en ik op mijn basgitaar  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
|
|
Arya Oudgediende
|
JB t is beetje drukjes denk ik  |
|
Kameleon Oudgediende
cool, ik kan alleen geen gitaar spelen  Wat ik wel zou willen, maar ik heb ook geen gitaar   |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Arya: JB t is beetje drukjes denk ik  Een beetje wel ja   En Arya, ik ben al binnen gekomen, maar niet op pietje's manier xD Gewoon binnen lopen en dan zitten op een stoel   |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
|
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Johann, niet dubbelposten, editknop  Ik ga eten  |
|
Arya Oudgediende
|
JB dan moet je een gitaar gaan halen als je er zo graag een wilt bespelen  zo moeilijk is het niet, je moet alleen een klein beetje gevoel voor muziek hebben  |
|
Kameleon Oudgediende
Doei Enkie! Eet smakelijk!  (kan ik weer door met duppelposten  Grapje)  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Er zijn gelukkig meer moderators dan alleen ik  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
jb: zie je nou wel dubbelposters worden afgestraft  |
|
Kameleon Oudgediende
Dubbelposters worden afgestaft? Waarom eigenlijk is het nou zo dat je niet mag dubbelposten? |
|
Arya Oudgediende
|
@Andreesieja, MIJN basgitaar want weer jij veel welke van de twee ik heb meegenomen  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Johann: het is gewoon irritant en krijg je te snel 1000 ot van @Arya: dus niet de gumika  voordat je mijn zus' basgitaar al direct als je eigen beschouwd, voor de correctheid  ik zal de woorden in je mond leggen: zucht / *schop* |
|
Arya Oudgediende
|
jammer.. ik wou iets anders gaan doen |
|
Andreesie
Oudgediende
|
*slaat* of wat dan ook, ik weet wel dat ik ga eten  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Arya Oudgediende
|
woorden in mijn mond leggen in zinloos  maar eet smakelijk  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Johann: bepaalde leden vind het gewoon onoverzichtelijk en irritant als je dubbele posts maakt, alles in 1 post is gewoon simpeler  en jij hebt altijd al gedubbelpost ja en de meeste leden hebben nog geen > 1000 |
|
Kameleon Oudgediende
de minste leden  De meeste zitten al rond de 10/20/30.000 |
|
Arya Oudgediende
|
sssh.. kappen met kibbelen. waarom dubbelposten liever niet mag is neit compleet duidelijk, maar het mag niet van de modjes. dus als je verstandig bent dan hou je je daaraan, totdat je de maas in de wet hebt gevonden  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
nee hoor JB, kijk maar in het ledenbestand  er hebben er heel veel OT=1  volgens mij is dubbelposten een taboe op de meeste sites  mn broertje is ook ergens modje en daar moet hij ook dubbelposters afstraffen  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
wat delenn zegt, I rest my case  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Alles gaat om interpretatie.. "Ja, maar, meneer de administrator.. Ik dacht dat dubbelposten betekend dat je twee keer hetzelfde berichtje achter elkaar intikte..." Ik heb niets gezegd..  g2g naar werk  |
|