|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Dat mogen we niet  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Sorry man, maar ik respecteer het geloof van een ander  En het mijne trouwens ook  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Andere vrouwen van ongeveer mijn leeftijd hier? Die moeten mij reanimeren ik betaal veel hiervoor  |
|
dendrobatus Erelid
 WMRindex: 264 OTindex: 2.689
|
ey allemaal |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Dames, geld verdienen?  |
|
dendrobatus Erelid
|
sorry ik ben geen vrouw  |
|
M-Cyclone Oudgediende
Hoi dendro! @ JB. Als je vrouwen wil, die geld verdien met rare praktijken, dan moet je volgens mij naar een andere site!  |
|
dendrobatus Erelid
|
er is hier bijna voor mijn huis een auto het water in gereden |
|
nietmeer
|
JB: Er zijn gewoon geen vrouwen in de buurt momenteel... je zult nu toch echt je moeder om hulp moeten gaan vragen  of je zusje (als je die hebt...)   |
|
M-Cyclone Oudgediende
Ik weet niet of Cootje of Scary voor jou binnen jouw leeftijd vallen JB!  |
|
Kameleon Oudgediende
Oe! Niet gebeurd hoop ik? @ MC ik blijf wel hier, maar wil nu wel verdorie een keer reanimatie  |
|
dendrobatus Erelid
|
nee wel gebeurd ik bedoel, bijna voor mijn huis |
|
Kameleon Oudgediende
oh shit, iedereen in orde hoop ik? Quote Muaddhib: JB: Er zijn gewoon geen vrouwen in de buurt momenteel... je zult nu toch echt je moeder om hulp moeten gaan vragen  of je zusje (als je die hebt...)   Niet in de buurt  Quote M-Cyclone: Ik weet niet of Cootje of Scary voor jou binnen jouw leeftijd vallen JB!  Euuh... lijkt mij niet  |
|
nietmeer
|
*Geeft JB een paar klappen in zijn gezicht, en een trap onder zijn kont* Niet aanstellen, gewoon doorademen. |
|
dendrobatus Erelid
|
nee niet iedereen in orde is om 5 uur gebeurt en nog niets teruggevonden geen auto en geen mensen  |
|
M-Cyclone Oudgediende
* Legt hem in ieder geval aan het infuus voor het geval dat* En nu maar wachten. Hey PV. Wat te drinken?  |
|
Kameleon Oudgediende
Uche Uche Uche Uche, oh joh krijg nou wat ik had 10 liter water in mijn longen  Dank je Muad, blijkbaar zat ik in de auto voor dendrobatus zijn huis ongeveer. |
|
dendrobatus Erelid
|
ja maar die mensen zijn dood en jij niet |
|
M-Cyclone Oudgediende
* Pakt een 7-Upje in afwachting van de reanimatie van JB*  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote dendrobatus: ja maar die mensen zijn dood en jij niet Hoe weet je dat? Quote dendrobatus: nee niet iedereen in orde is om 5 uur gebeurt en nog niets teruggevonden geen auto en geen mensen  huh, dat is raar! Dank je MC, Hey Mc mag ik iets drinken?  |
|
nietmeer
|
Maar ik was Linux opnieuw aan het installeren geloof ik, dus wederom laters (jee, weer een leven gered  ) |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
en nog steeds geen vrouwen in de buurt  |
|
Kameleon Oudgediende
Muad, ik zal de jouwe ook redden als het erop aan komt, Doei Muad   Quote Arya: en nog steeds geen vrouwen in de buurt  Jij toch wel?    Wil jij mij helpen Arya *kijkt zieliger dan ooit tevoren* |
|
dendrobatus Erelid
|
met allemaal duikers en die mensen zijn dood want het is 2,5 uur geleden gebeurt en dan leef je niet meer |
|