de Opmerkelijke Nieuws Quiz 6 |
Voogeltje
Administrator
 WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Jawel quiz nummer 6 staat weer online. Ik wens jullie veel succes met de lastige vragen! Start de Quiz |
|
Reimer
Erelid
 WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
6 van de 8 goed  maaaar veel van de antwoorden worden gewoon weggeven in de titel van de berichten...  zoals van die koreanen... |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
k had er ook 4 van de 8.. njaah..!! |
|
nietmeer
|
Alle 8 goed natuurlijk  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik ook  |
|
nietmeer
|
Duhhh, jij speelt ook vals Enkie, net als ik.. |
|
Uncle John
Erelid
 WMRindex: 1.122 OTindex: 312
|
Ik had er 5 goed  . |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.599 OTindex: 56.702
|
6 goed. Niet slecht, vind ik zelf. Hoe die kat heet of hoeveel Koreanen verslaafd zijn aan internet had ik fout. De rest was in niet gegokt. |
|
dandy
winnaar PW 06
 WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
ik heb de laatste tijd niet omgekeken naar artikelen, meer naar forum. (had er 3 goed) *schaamt zich* |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hmmm, 4 van de 8, maar dat is omdat ik veel moest gokken  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
 2 van de 8 |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
en bij de 2de poging 8 van de 8  |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
ik had bij de 1e poging al 8 van de 8, wat zegt dat over mij? |
|
Luux Junior lid WMRindex: 12 OTindex: 2 S |
Dat je heel erg geweldig bent Jatser, mijn complimenten. Als ik jou was zou ik de krant bellen en CNN. |
|
|
@Luux jaa heb ik geprobeerd, maar de CNN is in gesprek (zoals altijd  ) en de krant neemt niet op, krijg antwoord apparaat.. |
|
dandy
winnaar PW 06
 WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
Quote Jatser: ik had bij de 1e poging al 8 van de 8, wat zegt dat over mij? dat je WMR verslaafd bent! en das niet goed, veel mensen hebben er last van, afkicken is onmogelijk.....sorry...... |
|
|
 :'( nouhou  dat is neit leuk,, ik ben al aan het minderen hoor  |
|
|
Quote mier: en bij de 2de poging 8 van de 8  ja gek he, je krijgt de antwoorden op het einde van de Quiz  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Hoskeu moet bekennen dat hij van zijn wederhelft toevallig gister op zijn kop kreeg... dat ik meer tijd doorbreng met mijn laptop als met haar  ... Is niet goed zeker??  Is niet allemaal de schuld van WMR, kom soms ook nog wel eens op een andere site tussendoor... tis niet dat ik WMR aan ga klagen als mijn relatie op de klippen gaat lopen...  |
|
|
hmm weet je wat ik zou doen? gewoon af en toe je er tot zette de internet stekker eruit te trekke;) geloof me is heel wat better dan de stekker uit je relatie;) |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Jatser... Dat zou ook kunnen... Mischien wel een goed idee... Dus dan zou ik deze stekker er uit moeten tre............. |
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Je hebt 2 van de 8 vragen goed beantwoord. Ik wist er maar 1 zeker  die van die 0,50 cent |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
3 van de 8 goed: Een dieptepunt in mijn wmr carriere. Komt waarschijnlijk omdat er steeds meer artikelen per dag geplubiceerd worden. |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Quote Kpuc: Alle 8 goed natuurlijk  ik ook  |
|