wat zit je vandaag dwars |
allone Oudgediende
WMRindex: 52.000 OTindex: 93.451
|
Alev: maar alle jonge mensen hebben nog geen ervaring.. en ik denk dat er altijd vraag naar is ?!?!? |
|
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
Quote alev: @Deus heeft een leven. Ik nog niet. Ik wil ook een leven om te druk te zijn voor WMR. Het ligt er aan wie je het zou vragen waarschijnlijk. Ik heb inmiddels mijn bachelor diploma, en alhoewel pre-master stof wel interessant is, ik denk niet dat ik het ga afronden. Wetende dat ik toch al een aardig diploma heb doet het mij niet bijzonder veel. Ondertussen game ik een beetje met een groep studenten verspreid over de hele wereld en modder ik wat aan met van alles. Niet actief zijn op WMR moet je niet vergissen met een leven hebben ben gewoon zo lang neit echt actief geweest op WMR dat ik mezelf nauwelijks als incrowd zie, vandaar dat het me minder trekt om te participeren op WMR |
|
|
Molly Senior lid WMRindex: 358 OTindex: 618 Wnplts: Utrecht
|
Wat me vandaag dwars zit? Spanningshoofdpijn |
|
|
childofsjatter Senior lid WMRindex: 108 OTindex: 588 Wnplts: emmen
|
Wat mij dwars zit is dat ik 1 persoon ben en me zo graag in 2en wil splitsen. en dat ik soms niet weet of ik het goed doe. dat ik moe ben en dat ik nu mijn kleine meisje hoor .... |
|
|
TimotiusFinn
|
Het zit me dwars dat ik soms dingen niet snap terwijl ik ze wel wil snappen, frustreerd me! Ik kan ver voorbij de grenzen denken over allelei mogelijkheden over het ontstaan van het heelal en de wereld en waarom we leven en alles. Maar soms gewoon een simpel iets wat iedereen snapt, dat snap ik dan niet |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Inbraak bij mijn broer..
Wat mensen anderen aandoen door een noodzakelijk vervoermiddel te slopen voor wat ouwe troep en alles weg te pakken omdat ze zelf niet aan werk kunnen komen.
Maar in Nederland wordt diefstal verhaald op het slachtoffer, helaas een feit.. want de retourwaarde is soms nihil of erg weinig.
Glas inslaan, spullen ontnemen..
|
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@heraux: inderdaad ellendig. Het maakt dat je je opeens veel minder veilig voelt in he eigen huis |
|
|
heraux Oudgediende
Het vervelende is de financiele impact - maar erger inderdaad het idee dat er mensen in de buurt wonen, leven, of tijdelijk die zoiets als hobbie hebben of ook getroffen worden.
Het idee - waarvan je kunt weg redeneren. Maar altijd op de achtergrond blijft prikken dat je spullen doelwit zijn.
En dat je er niets voor terug krijgt.
Maak het meer kenbaar als je zoiets meekrijgt zodat anderen zich kunnen instellen op deze mogelijke situatie. |
|
|
heraux Oudgediende
Niemand zit meer iets dwars
ok, hier komt mijn geklaag
ouders of begeleiders die kinderen op schoot achter het stuur plaatsen... en dan lekker gaan toeren. |
|
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.841 OTindex: 3.187
|
Mij zit dwars dat het bijna einde aardbeien- en aalbessenpluk is |
|
|
heraux Oudgediende
Wat kun je doen tijdens de regen? |
|