hr
jaargang -23 - laatste artikel 20-4 08:00 - 74424 artikelen - nu online 32 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


[1]

Ik kan het nog steeds niet geloven

14-05-13 11:20:56 - Quote! - @eefjez
eefjez
Junior lid

WMRindex: 3
OTindex: 4
Dit geloof je niet wat mij en mijn vriendin gisteren is overkomen.

Mijn vriendin gaat naar het toilet voordat ze weer weg gaat met haar dochtertje van 1,5 jaar oud. Ze is gezellig een middagje komen koffie drinken en bij kletsen. Terwijl ze op het toilet zit speel ik wat met haar dochtertje en mijn eigen dochtertje van 2 jaar.

Dan hoor ik mijn vriendin van het toilet afkomen en mijn dochtertje loopt naar haar toe. Doet ze wel eens vaker want ze overal nieuwsgierig naar. Tjonge, duurt wel erg lang en wat doen ze in de gang. Haar dochtertje speelt lief door en ga toch even kijken.
Kom ik de gang en zie mijn vriendin mijn dochter aankleden met haar dochters rode jas. Ze heeft de schoenen al aan van haar dochter. Ik sta met verbazing te kijken en kan het even niet geloven. Ze doet de rits van de jas dicht met enige moeite. Dan zegt ze nog dat kleintjes wel erg snel groeien niet want ze merkt natuurlijk dat haar dochters jas wat klein is. In vergelijking dat mijn dochter maat 98 heeft omdat ze vrij groot is voor haar leeftijd en haar dochter 86! Ik zeg niets van verbazing en mijn vriendin kijkt dan naar buiten. Doen doet ze capuchon van de jas over het hoofd van mijn dochter want het regend. Ook een regen poncho krijgt mijn dochter aan.

Ondertussen praat ze met mij en als ze klaar is zelf met haar jas aan te doen neemt ze afscheid. Ik ben er nog steeds gewoon stil van maar haalt ze nu een grap uit met mij of ziet ze echt niet dat ze mij dochter nu meeneemt. Dan loopt ze naar de woonkamer en zwaait haar eigen dochtertje uit die nog lief zit te spelen. Als ze in de gang is tilt ze mijn dochter op en ik weet niet wat ik nu moet doen als ze tegen mijn dochter zegt om afscheid van mij te nemen. Ik geef mijn dochter maar een handje en ze blijft gek genoeg rustig. Met mijn dochter in haar arm loopt naar de fiets. Ondertussen komt haar dochtertje van de woonkamer naar de gang. Ze kijkt naar haar moeder en zie dat ze bijna in traantjes uitbarst. Ik til haar op en ik denk om het te gaan zegen tegen mijn vriendin wat ik nu mee maak.

Doe snel aan jas aan en haar dochter het jasje van mijn dochter. Ik loop naar mijn vriendin met haar dochter die ondertussen mijn dochter in het fietsstoeltje heeft gezet van haar dochter. Als ze daarmee klaar is vraag ik het toch of ze nu helemaal niets ziet of dat een grap met mij uithaalt. Mijn vriendin weet niet waarover ik het heb. Ik zeg tegen haar of ze nu goed naar haar dochter en het meisje in mijn armen wilt kijken. Ze kijkt en kijkt en pas na 10 seconden valt bij haar het kwartje.

We weten nu nog steeds niet hoe ze nu niet heeft kunnen zien dat ze mijn dochter heeft aangekleed en meegenomen heeft. Ze weet het zelf ook niet en ze dacht echt dat ze haar dochtertje had.

Het is geen grap van haar maar echt gebeurd en wij beide zijn nog steeds verbaasd wat er gebeurd is.

14-05-13 19:13:54 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
8O

Dat is... ongelofelijk! Hoe kan dat ooit? En jouw dochtertje vond het niet raar?

14-05-13 19:43:40 - Quote! - @SilverWing
SilverWing
Erelid


WMRindex: 573
OTindex: 854
S
@eefjez: ongelofelijk... maar zielig voor de meisje :{ :{ :{ :{ :{

14-05-13 19:53:50 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.832
OTindex: 90.642
@eefjez: welkom op WMR, en dit is met recht een RAAR verhaal.. misschien was ze zo overtuigd dat het haar eigen dochtertje was, dat ze niet eens echt, bewust keek?

14-05-13 20:36:19 - Quote! - @eefjez
eefjez
Junior lid

WMRindex: 3
OTindex: 4
Mijn dochter is zeer makkelijk met alles en ze kent mijn vriendin dus misschien in haar gedachte dat we een leuk spelletje doen.


15-05-13 21:24:11 - Quote! - @SilverWing
SilverWing
Erelid


WMRindex: 573
OTindex: 854
S
je kan dit ook bij grappige verhalen *ik*

15-05-13 22:31:46 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Dat is wel een heel apart verhaal om je komst bij WMR aan te kondigen. :D
Helaas wordt daar nog geen prijs voor uitgereikt, maar je bent wel va harte welkom.

@shoaib2: de rubriek van "ik-verhalen" is voornamelijk voor verhalen over buitenstaanders.
Eefjez zette haar verhaal op de juiste plaats!

16-05-13 00:21:54 - Quote! - @eefjez
eefjez
Junior lid

WMRindex: 3
OTindex: 4
Bedankt alle voor de verwelkoming.


Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven