hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 12:00 - 74297 artikelen - nu online 29 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


[1]

vrouw raakt 4 x een opleiding kwijt door youtube

10-02-14 20:55:34 - Quote! - @_mariannemarkus
_mariannemarkus
Junior lid

WMRindex: 2
OTindex: 1
Wnplts: Amsterdam
S
Een vrouw van 30 jaar raakte vier keer een opleiding kwijt door een youtube haatfilmpje van vier jaar geleden.
Zodra ze op een opleiding komt en de school haar googelt word ze naar behandeld en dan komt de waarheid dat de school haar een gevaar vind.
De laatste keer zat ze driekwart jaar op een opleiding en ging ze naar stage waar ze opeens drie dagen later werd ontslagen. De opleiding begon dat ze iemand had bedreigd twee jaar geleden in haar oude dorp maar ze was net een maand verhuist en vond het wel apart dat er nu opeens iemand dit zei terwijl ze ook maar vijftien kilometer verderop was verhuist.

Uiteindelijk kwam de waarheid dus dat de school haar
Niet meer wou naar het verhaal dat er een raar filmpje met haar naam erbij was. Terwijl de mevrouw al zes jaar zelf youtube maak en zelf tig filmpjes heb keken ze niet naar haar werk maar begonnen ze dat ze het haatfilmpje moest verwijderen.
Zelf heeft de mevrouw veel aangiftes gedaan tegen het haatfilmpje en printte haar aangiftes uit.
De school wou niets ervan weten en begonnen haar te beschuldigen dat ze gevlucht was terwijl de mevrouw een schildklier ziekte heeft en dicht bij het ziekenhuis is gaan wonen waar ze al jaren behandeld word.

De school heeft niks meer van zich laten horen en een maand later krijg de mevrouw een brief dat ze uitgeschreven was met als reden dat ze zich niet aan afspraken heeft gehouden om het haatfilmpje te laten verwijderen. De mevrouw in het verhaal ben ik zelf. Dit is mijn verhaal dat er echt zieke mensen bestaan die geen begrip tonen terwijl ik ze het zo vaak heb uitgelegd.
en er zijn mensen die denken nog steeds dat ik een haatfilmpje van mezelf heb geplaatst en zelfs een opleiding zei me dat ze mij wel terugwouden als ik zou stoppen met youtube. Ik deed dat maar het haatfilmpje zat er nog op omdat die niet door mij is gezet en omdat die er nog op zat hoefde ik niet terug te komen.

Kort na deze ervaringen ben ik gewoon opnieuw met youtube begonnen en zing, dans en vlog ik nog steeds. Ik maak onschuldige filmpjes en ja de haatfilmpje staat er nog op maar diegene komt nooit meer op dat account dus ja het word er nooit meer afgehaald.

Bedankt voor het lezen.
matianne markus

19-04-14 19:37:52 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.718
OTindex: 90.296
@_mariannemarkus: 8O
.. en ondertussen heb je een baan?

20-06-14 12:22:39 - Quote! - @BekiekUtMoar
BekiekUtMoar
Erelid


WMRindex: 2.096
OTindex: 53
En proberen het te laten verwijderen door YT vanwege laster?
Laat dit verzoek wel zo schrijven dat het leesbaar is a.u.b. Ik heb jouw bericht namelijk 2 maal volledig gelezen en nog snap ik het niet, behalve dan dat er een lasterfilmpje over jou op YT zou staan.

20-06-14 13:37:26 - Quote! - @Madarian
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
@_mariannemarkus: Als je een link naar dat filmpje bij je melding naar Youtube stuurt met puntsgewijs de redenen, waarom zou Youtube het dan niet verwijderen? En anders aanklagen. Schijnt in sommige gevallen te helpen.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven