De Biechtstoel |
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Na de MSN bekentenissen te hebben gezien dacht ik; dit kan niet veel erger zijn. Alles wat je hier post is op eigen verantwoordelijkheid en kan alleen gewist worden door GOD en de zijnen.. (opmerking plaatsen = spelen!) ______________________________________ De biechtstoel; we zoeken mensen die de spaanse inquisitie willen spelen; wie vrijwillig hier gaat zitten moet drie vragen beantwoorden - let op: de vragen worden pas beantwoord als anderen dat aanvaarden. Mijn eerste vraag is; hoeveel mensen moeten de vragen goedkeuren voordat de speler ze moet beantwoorden? *deze vraag geld nog niet als spelen is deze vraag beantwoord dan begint het spel spelregels zijn simpel 1. iemand zegt - hoi.. of iets anders daarmee wordt hij speler, 2. daarna bieden zich drie mensen aan als ondervragers - ze stellen eerst drie vragen - 3. deze worden gekeurd door alle andere spelers of ze gesteld mogen worden (de speler kan dat niet). 4. als de vragen goedgekeurd zijn moet de speler antwoord geven. _______________________________________ De Biechtstoel: Be Prepared! Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
hoi, of iets anders |
|
heraux Oudgediende
Vertel; hoeveel spelers moeten de vragen goedkeuren? |
|
Ikke Oudgediende
2 is denkk wel goed |
|
heraux Oudgediende
Ok, ik moet nog van twee andere mensen weten hoeveel mensen de drie vragen moeten goedkeuren. |
|
Ikke Oudgediende
Volges mij zijn de mensen niet echt enhousiast
Lijkt mij wel 'n grappig spel |
|
heraux Oudgediende
ze zijn voorzichtig, ze moeten wel eerst goed te introductie lezen - en geef ook aan of er iets niet klopt aan de opzet. |
|
Ikke Oudgediende
Dus even voor de duidelijkheid:
We zijn nu nog niet aant spelen.
We zijn nu alleen nog maar aant bepalen hoeveel mensen de vragen goed moeten keuren, voordat de speler ze moet beantwoorden |
|
Ikje Senior lid WMRindex: 395 OTindex: 727
|
Lijkt me een leuk spel ook al snap ik hem nog niet helemaal. Wel minder als het hier een grote gore rotzooi wordt, maar you'll never know. Wat dacht je van 3 mensen die de vraag moeten keuren. |
|
nietmeer
|
Ik snap er de ballen van...Kan dit beter nog eens morgen doorlezen, oorzaak Rakia van gisteren. Wie laat er nou ook een fles van die bende staan in De Nachtvlucht |
|
heraux Oudgediende
juist - recessie tot morgen |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Gaan we nu dit spelletje niet spelen?? |
|
nietmeer
|
Jawel. |
|
heraux Oudgediende
Ik herhaal de status;
Nog twee mensen moeten aangeven hoeveel mensen we nodig hebben om de 3 vragen te keuren. |
|
Luna Moderator
Dan zeg ik ook twee Maar aan wie worden die vragen gesteld |
|
nietmeer
|
Aan degeen die hoi ofzo zegt. Twee is ok. |
|
heraux Oudgediende
aan de speler die zich aanmeld - hij zegt : hoi + alles andere wat ie kwijgt wil..
dan melden zich drie vragen stellers ze stellen de vragen - het lijkt me goed als er drie mensen die ze goedkeuren. vervolgens als goedgekeurd beantwoord de speler die vragen.
en dan wachten op de volgende vlieg in het web... |
|
Luna Moderator
Hoi |
|
nietmeer
|
Waar wordt je gestoord van? |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.411 OTindex: 55.300
|
Hoeveel uur slaap je per etmaal? |
|
100%mafkees Senior lid WMRindex: 147 OTindex: 393 Wnplts: hoofddorp
|
hoe oud was je toen je ontmaagd werd |
|
Luna Moderator
Moet ik dit nu beantwoorden of moet ik ergens op wachten?? |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.411 OTindex: 55.300
|
Naar het schijnt moet er nu een 3-koppige keuringscommissie opstaan om de vragen te keuren... |
|
nietmeer
|
Nu moeten er dus drie, eigenlijk twee imho, maar goed, de vragen gaan keuren. Maar dat mogen dan weer niet de vragenstellers en de ondervraagde zijn. |
|
heraux Oudgediende
sommige mensen kunnen nog steeds niet lezen
|
|