hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 08:00 - 74445 artikelen - nu online 48 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


[1]

Favorietenpagina ?

12-09-13 07:23:13 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Twee redenen waarom ik dit topic start:

Als eerste, mijn @jouwnaam overzicht is al een eeuwigheid kapot. Ik heb maanden terug een mail naar de helpdesk gestuurd en een jaar daarvoor ook al een keer. Elke keer hetzelfde verhaal, diegene die de helpdesk beantwoordt vraagt om meer informatie, ik geef dat en daarna hoor ik helemaal niets meer, alsof ze mij compleet vergeten. Erg jammer. Simpelweg een volgend mailtje dat ze het niet kunnen fixen zou al een stuk vriendelijker zijn dan dit. Maarja.

Als tweede, mijn suggestie is volgens mij op zichzelf ook wel handig.

---

Het idee is heel simpel, je ziet het op meerdere forums.

Op elke pagina wordt een klein knopje met een ster ofzo gezet. Als je op het knopje klikt wordt de pagina een favoriet, wat betekent dat je hem kan terugvinden in een speciale favorietenpagina. Je favorieten zijn niet voor anderen te zien!

Ik stel me voor dat je het kan doen met forumtopics, maar ook met artikelen en met weblogs. Het zou dan helemaal handig zijn als je op de favorietenpagina ziet of er nieuwe berichten zijn op de forumtopics of artikelen zodat je snel kunt gaan kijken. Bij weblogs zou het vooral handig zijn om te zien of er een nieuwe blog is, zodat je er geen kunt missen.

Daar gaat het mij vooral om: dat je geen berichten/blogs meer mist in je favoriete onderwerpen of van je favoriete schrijvers.

12-09-13 07:27:59 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
De favorieten was al gedaan met artikelen, maar werd niet gebruikt. (Ik gebruikte het wel.)
Ik vroeg aan Mmorw of ze niet hetzelfde jonden doen met het forum. Hij zei dat dat eigenlijk zijn eerste idee was.
Dus dat komt nog. :P

Als Mmore eens actief doet. :{

12-09-13 07:33:23 - Quote! - @Sto
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
2 goede suggesties!. Als ze nu ook eens zorgen dat het jouwnaam op ledennummers werkt op de achtergrond en niet puur op tekst, zou ook fijn zijn. In het overzicht zie ik namelijk iedereen met Sto in de naam (stora, etc). Dit heb ik al vaker aangekaart maar ze doen er niks mee :(.

Over je tweede suggestie van favoriete pagina zou een klein dropdown menutje een mooiere oplossing zijn. Of als je geen extra knopjes wilt misschien een mogelijkheid om topics te pinnen op je forum startpagina (beetje zoals recente gereageerde topics)

Goede initiatieven, hopelijk luisteren of communiceren ze er een keer duidelijk over.

Laatste edit 12-09-2013 07:35

12-09-13 09:17:58 - Quote! - @stora
stora
Oudgediende


WMRindex: 18.714
OTindex: 2.861
@Sto, je kan zeker geen badeend meer zien:)
Ik denk dat het handig is als ik het zo leest.

12-09-13 10:18:35 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.851
OTindex: 90.694
ik gebruikte de favorieten ook.. maar die zijn verdwenen.. helaas 8)
op zich vond ik het een goed idee..

15-09-13 22:08:31 - Quote! - @Sto
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
Fijn dat de moddervreters en adplussen dit met open armen ontvangen :D

Laatste edit 15-09-2013 22:08

27-10-13 12:47:16 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@Voogeltje, joehoe! Hierzo? O+

27-10-13 12:48:57 - Quote! - @Voogeltje
Voogeltje
Administrator


WMRindex: 1.751
OTindex: 3.684
T S
Alev: Favorieten gaan we niet doen, aanpassing is te groot en belasting op de DB ook.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven