| Storingsmeldingen | 
| my-angel   
  Oudgediende 
  WMRindex: 564
 OTindex: 11.965
 S
 | 
| Aha, ik zie het    Dat was snel   | 
| 
 | 
| Theetje   
  Oudgediende 
  WMRindex: 460
 OTindex: 24.162
 T
 | 
|  | 
| 
 | 
| DreamerTje   Oudgediende

WMRindex: 1.305
 OTindex: 19.848
 T S
 | 
| Ik weet niet of het 'n storing is, maar wanneer ik bij m'n  inbox naar m'n outbox ga, dan kan ik niet via 1 knop terug naar m'n inbox, maar moet ik met de 'vorige' knop terug.. | 
| 
 | 
| Mmore   
  Administrator 
  WMRindex: 1.439
 OTindex: 15.022

| 
| Geen storing, wel onlogisch. Zal het goed zetten. | 
| 
 | 
| Ikke   
  Oudgediende 
  WMRindex: 888
 OTindex: 29.466
 S
 | 
| Als je in een URL of een UT tag een link hebt met een emoticoncode hebt, gebeuren er rare dingen   | 
| 
 | 
| Kristel   
  Oudgediende 
  WMRindex: 3.529
 OTindex: 5.364
 T S
 | 
| Het is niet echt een storing denk ik, maar ik heb vandaag echt vaak dat het beeld verspringt terwijl ik iets aan het lezen ben, dat heeft tot gevolg dat ik eerst terug moet scrollen naar waar ik aan het lezen was   Meer mensen die dat hebben? | 
| 
 | 
| Voogeltje   
  Administrator 
  WMRindex: 1.751
 OTindex: 3.684
 T S
 | 
| @Kristel: dat zou kunnen komen doordat er een plaatje nog aan het laden is... Gebeurt alleen op forum/pp/blog? | 
| 
 | 
| DreamerTje   Oudgediende

WMRindex: 1.305
 OTindex: 19.848
 T S
 | 
| @Kristel: Dan moet er nog het een en ander geladen worden   Dat heb ik ook vaak bij PP's enzo..   | 
| 
 | 
| Kristel   
  Oudgediende 
  WMRindex: 3.529
 OTindex: 5.364
 T S
 | 
| @Voogeltje: laatste keer dat  het me overkwam wat bij blogs. Dan springt ineens het gedeelte boven het blog in beeld en volgens mij was dat vroeger niet zo. Vroeger moest je dat zelf naar boven scrollen. | 
| 
 | 
| Giovanni   
  Oudgediende 
  WMRindex: 3.218
 OTindex: 72.766

| 
| WMR was een half uur onbereikbaar  Databasestoring?  | 
| 
 | 
| Voogeltje   
  Administrator 
 T S
 | 
| 19.09.2010, 07:17 Uhr - Server www.waarmaarraar.nl ist momentan nicht erreichbar.19.09.2010, 07:42 Uhr - Server www.waarmaarraar.nl ist wieder erreichbar.

Vaag, weet ook niet precies wat er loos was.
 | 
| 
 | 
| Kameleon   Oudgediende

WMRindex: 452
 OTindex: 48.504
 T S
 | 
| In het Duits nog wel?     | 
| 
 | 
| Voogeltje   
  Administrator 
 T S
 | 
| Jawohl! Inclusief sms dienst. | 
| 
 | 
| Giovanni   
  Oudgediende 

| 
| Scheiße  | 
| 
 | 
| Jovi-Mama   Oudgediende

WMRindex: 224
 OTindex: 10.276
 S
 | 
| Waarom zijn veel van mijn geplaatste foto's ineens kruisjes geworden? En anderen (van dezelfde serie in Picasa) blijven wel zichtbaar?
 | 
| 
 | 
| Relpa   
  Oudgediende 
  WMRindex: 3.482
 OTindex: 10.385
 S
 | 
|  | 
| 
 | 
| Kameleon   Oudgediende

WMRindex: 452
 OTindex: 48.504
 T S
 | 
| Mobiel Bloggen via de mobi site werkt nog steeds niet   | 
| 
 | 
| Kpuc   Oudgediende

WMRindex: 7.557
 OTindex: 38.305
 S
 | 
| Bij mij worden de blogreacties steeds weggeklapt   | 
| 
 | 
| Giovanni   
  Oudgediende 

| 
|  | 
| 
 | 
| FrankB   Oudgediende

WMRindex: 179
 OTindex: 13.577

| 
| op de voorpagina staat het volgende: Quote: Politie Belgie stopt uitvaart achtjarige Het parket van Namen heeft de uitvaart van een achtjarig meisje verstoord. Het parket van Namen heeft de uitvaart van een achtjarig meisje verstoord. Een assist... [lees verder] Cheetha - 05-10-10 - © NOS - Reacties (2 maar in de tekst staat de zin "het parket van Namen heeft de uitvaart van een achtjarig meisje verstoord" niet dubbel, zoals hierboven wel   niet zo heel erg, maar t verwarde me eventjes   | 
| 
 | 
| Giovanni   
  Oudgediende 

| 
| Ik weet niet of het aan Google Chrome ligt, maar de laatste dev versies van versie 7, hebben hetzelfde probleem als internet explorer: Klik doen Als je pagina ververst dan wordt het wel correct weergegeven  Ik meld dit, omdat andere versies van Chrome dit namelijk niet hebben  | 
| 
 | 
| Jojo_da_hond   Erelid

WMRindex: 809
 OTindex: 873
 S
 | 
|  | 
| 
 | 
| Giovanni   
  Oudgediende 

| 
| @wafwafwafhapauw: WMR werkt het best met Firefox  Best vreemd eigenlijk en ik vraag me af waarom? Misschien kan Voogeltje dat eens uitleggen   | 
| 
 | 
| Sto   Oudgediende

WMRindex: 6.021
 OTindex: 14.071

| 
| Het is niet echt een storing, maar wel een foutje ddenk ik, want als ik op @jouwnaam overzicht klik, krijg ik @Sto  maar ook @StoneCold  omdat dat ook met sto begint misschien wat slordig en onhandig voor mij xD | 
| 
 | 
| Ieeeeks   Actief lid
 WMRindex: 49
 OTindex: 132

| 
| Wat vervelend is, vaak als ik wil posten en mijn bericht verzend krijg ik de melding dat ik een bericht en titel moet plaatsen. Dan post hij mijn reactie dus ook niet. | 
| 
 |