WMR bowling 13 - 23 oktober |
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
@Cootje68: Ik snap gewoon niet waarom ze die donderdag ertussen vrij doen  Ben je net in dat ritme, bwaf, weer verneukt  |
|
nietmeer
|
Ik had eigenlijk zaterdagnacht ook dienst maar heb die kunnen ruilen. Nu moet ik wo, do en vrijdag de nacht. Dan s'ochtends een paar uurtjes slapen en in de trein verder snurken  |
|
Kpuc Oudgediende
 Dan zou ik je wekker maar zetten op de foon  Anders kom je misschien ergens heul anders terecht  |
|
nietmeer
|
Ik neem Sr mee  |
|
Kpuc Oudgediende
Dan komt t wel goed  Ik weet iig zeker dat ik geen ballekes zal gaan gooien, gaat niet goed komen na zo'n achterlijk rooster  |
|
nietmeer
|
Ach, ik zie wel |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Als jullie allebei maar wel komen  |
|
nietmeer
|
Zekers YMD |
|
Kpuc Oudgediende
Ik ga nog proberen om die vrijdag te ruilen voor de donderdag, echt te maf om twee dagen nacht te draaien, dag vrij en dan weer een nachtdienst  Maar komen probeer ik iig  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.400
|
Stomme diensten, stom werken, ik hoop niet dat ze mij ook bij de 'benen' hebben ik zou het niet eerlijk vinden, was mijn vrije zaterdag en omdat ik nu ziek ben zou ik dan moeten werken... ik hoop het niet wil gewoon mee! |
|
Kpuc Oudgediende
Ik ga iig zeker weten nu zeker niet meer, Joep is belangrijker en als m dan al is gaan slapen dan ben ik helemaal liever alleen. |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Je hebt liever dat ik weg ga, slapen ga?
|
|
Kpuc Oudgediende
Ik ga wel naar Pa |
|
Zuwe
Oudgediende
|
|
|
Kpuc Oudgediende
Denk dat Joep er dan al niet meer is, kan m niet zo laten aankloten en aanzien hoelang t zal duren eer m vanzelf t loodje legt  |
|
Zuwe
Oudgediende
|
En dan ter rustte leggen bij... mocht het zo zijn   maar ik hoop dat jullie het nog even kunnen redden samen  |
|
Kpuc Oudgediende
Zuwe, nee, dit is te snel op elkaar en ik zie m liever geen pijnlijke dood tegemoet gaan omdat ik m zo graag wil houden... Sorry, maar ik heb liever niemand om me heen de komende weken  |
|
Zuwe
Oudgediende
|
|
|
Kpuc Oudgediende
Even niemand Zuwe, mail en zo prima maar verder even niet  Dit doet net zo zeer als Tanja. |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Ja dat snap ik, ik kom ook niet dus, daarom zeg ik ook dat het ms op die andere manier kan zonder bij jou aan te gaan! |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Quote Kpuc: Even niemand Zuwe, mail en zo prima maar verder even niet  Dit doet net zo zeer als Tanja. Ik voel en snap je, ik begrijp je, ik ken het    |
|
Kpuc Oudgediende
Spijt me maar ik ben totaal over de rooie  |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Begrijpelijk toch  ik vind dit zo erg voor jou  |
|
Zuwe