Gedichtenwedstrijd 2010 |
Naaoomii
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/3564.jpg) WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
LQ Verrassend ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) |
|
Naaoomii
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/3564.jpg) WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Gedichtenwedstrijd vraagje: 5 december worden de gedichten anoniem verzonden. Naar wie moet ik deze sturen als mijn gedicht af is? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Of naar waar? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Kameleon Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/15898.jpg) WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Naaoomii, waarschijnlijk via een script op de pagina zelf ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
DreamerTje Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4847.jpg) WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Die moet je insturen ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Staat er niks op die pagina dan? Mail Mmore maar even, dat moet ie even fixen! ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Naaoomii
Oudgediende
Nee bij mij staat nergens op de pagina een mogelijkheid tot insturen, vandaar mijn vraag ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Maar ik zal Mmore wel even mailen, dankje! Dat was nog eens een snelle reactie ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
emmertje
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/15150.jpg) WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Naaoomii: Dat moet Mmore nog even fixen Anders zit ie toch maar te niksen ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Je mag die mail ook naar mij richten Dan weet ik lekker voor wie jij hebt zitten dichten. ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) |
|
Kameleon Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/15898.jpg) WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Naaoomii, je kan nog niet insturen, pas op 5 December ofzo. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Naaoomii
Oudgediende
@emmertje: Ik heb net een mailtje naar Mmore gestuurd, maar NO WAY dat jij naar mijn gedichtje gluurt @Kameleon: Oh dat verklaart een heleboel, ik zit al op mijn dichtersstoel ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Ik zie trouwens nu hieronder Dreamers reactie, Mmore, kom nu maar in actie? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
DreamerTje Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4847.jpg) WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Kameleon: Naaoomii, je kan nog niet insturen, pas op 5 December ofzo. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Ehm, dat staat helemaal nergens ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Er moet 'n mogelijkheid zijn om ze al in te sturen, anders moet je wachten en dan kan je het vergeten. Dat is niet de bedoeling ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) |
|
Kameleon Oudgediende
Dreamer, dat dacht ik te lezen in het tijdpad aangegeven op de wedstrijdpagina ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Zie: Op 5 december worden de gedichten anoniem verzonden en gepubliceerd. |
|
DreamerTje Oudgediende
Ja, naar de persoon aan wie die geschreven is |
|
Kameleon Oudgediende
Dreamer, dan mag dat wel iets duidelijker gezegd worden, vind je niet? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Naaoomii
Oudgediende
@Kameleon: voor mij was het duidelijk, volgens mij is de uiterlijke inleverdatum 3 december omdat je tot dan je gedicht mag schrijven. Alleen het zou wel handig zijn om een link te hebben of wat dan ook, om het in te sturen ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Vandaar, maar ik heb Mmore al gemaild dus het moet nu goedkomen. |
|
DreamerTje Oudgediende
@Kameleon: Nee ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) Het is zo ook wel duidelijk, alleen jij begrijpt het dan blijkbaar niet ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Haha. Grapje. Iedereen interpreteert het op 'n andere manier, maar het staat er best duidelijk zo hoor |
|
Kameleon Oudgediende
Dreamer, ik had de logica, op 5 December wordt't ingestuurd, en dan ook gelijk op de site. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Lenni Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/23223.jpg) WMRindex: 763 OTindex: 4.667 T S |
Kan ik hem al insturen?? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
emmertje
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/15150.jpg) WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Kameleon: je moet dus een gedichtje maken, en die kan je dan opsturen naar nonameyet@waarmaarraar.nl, en op 5 december worden dan de gedichtjes anoniem verzonden naar degene voor wie het bestemd is. Is toch logisch? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Snap dat dan ook man! @Lenni: Jahoor... maar of ie ook aankomt? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Mmore
Administrator
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/233.jpg) WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Je kan insturen vanaf volgende week, er komt dan een extra formulier op de gedichten pagina. |
|
Naaoomii
Oudgediende
Thanks Mmore! |
|
Mmore
Administrator
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/233.jpg) WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
For you? Anytime! ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
Naaoomii
Oudgediende
@Mmore, hihi ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Owwww ik zit lekker in het dichten nu ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Het gaat gewoon vanzelf ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) |
|
Lenni Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/23223.jpg) WMRindex: 763 OTindex: 4.667 T S |
@Mmore: kan niet wacht tot ze erop staan!! |
|
Naaoomii
Oudgediende
Die van WMR is nu ook af |
|
Wilco
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/5929.jpg) WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Nog even een vraagje, hoe moeten wij op 5 dec ons gedicht inleveren? Tekst invoeren in een schermpje of een Word-document uploaden/mailen? Edit: En ja, ik heb mijn gedicht ook al klaar ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Gelukkig iemand met een nuttige PP ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) |
|
Naaoomii
Oudgediende
Ben benieuwd wie mij heeft ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Aaah de nieuwsgierigheid is niet te houden! ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|