Berichten uit de buurt |
Voogeltje
Administrator
 WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Via klik hier is het nu ook mogelijk om te zien of er bij jouw in de buurt ook opmerkelijk nieuws te vinden is! |
|
nietmeer
|
Geen regio Eindhoven? Beetje frapante indeling  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Nuttig ?  *als je't hier leest is't al 'gevonden' toch* ?  edit: Little Queen, Binnenland misschien ?  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
En onder welke regio val ik  .. |
|
nietmeer
|
@Relpa: Nee maar onder binnenland heb je nu ook: Amsterdam, rotjeknor, utrecht, grunn en de hoag;) |
|
Voogeltje
Administrator
Sorry foutje, ik had iets online gezet en daarna per ongeluk weer uit gezet. Er staat nu bovenaan of er artikelen in de buurt zijn. |
|
nietmeer
|
|
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Binnenland Voor jouw locatie Worcester zijn 0 artikelen beschikbaar. Waardeloos  |
|
Voogeltje
Administrator
|
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Wel gaaf dat ie weet dat ik in Worcester zit  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Sinds wanneer woon ik in Heerde dan  |
|
Voogeltje
Administrator
Little Queen: Ik gok ook maar wat natuurlijk  (Google denkt dat je daar zit, ik vraag die info op via een API) |
|
Relpa
Oudgediende
Ik ben traag of't is laat maar 'waar zien jullie dat dan' ? LQ  Ik zie alleen maar dat er voor 'binnenland een vrij grof 'sub-menu' gemaakt is ?  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Quote @Relpa: Ik ben traag of't is laat maar 'waar zien jullie dat dan' ? LQ  Ik zie alleen maar dat er voor 'binnenland een vrij grof 'sub-menu' gemaakt is ?  |
|
Voogeltje
Administrator
@Relpa: Alleen wanner ik via de Google API een geldige plaats krijg zie je de link. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@Voogeltje: Heerde zit zo'n 60km hier vandaan  Maar ach wel een leuke functie  |
|
Relpa
Oudgediende
@Voogeltje, ik blog meest vanuit Dussen dus moet ik ms woonplaats in m'n profiel aanpassen ?  M'n échte dorp komt op die lijst niet voor namelijk  *ofwel, wat maakt die API* ?  |
|
Voogeltje
Administrator
@Relpa: Aanpassen in je profiel heeft geen zin, hij kijkt puur naar de locatie volgens je IP adres. |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Dicht bij Deventer is niet geldig?  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Voogeltje, ik zit nu in Friesland, maar blijkbaar ben ik in regio Delft?  |
|
Relpa
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Quote: Voor jouw locatie Groningen zijn 94 artikelen beschikbaar. Ik woon daar helemaal niet @Kameleon: beiden in Friesland en beiden een andere regio  |
|
bsur Erelid
 WMRindex: 921 OTindex: 5.819
|
Men denkt dat ik in Voorschoten zit  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Quote: Voor jouw locatie Amsterdam zijn 213 artikelen beschikbaar. Goh, nooit geweten dat Amsterdam in Drenthe lag. Interessant bovendien om vervolgens te lezen wat er in Hengelo, Haarlem en Dordrecht gebeurt.  Gelukkig kan ik plaatselijk nieuws op RTVDrenthe, Meppeler Courant e.d. lezen. |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Laten we het een bèta systeem noemen?  |
|