kerstkaartjeswedstrijd |
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Nee, we hebben geen kaartjes meer over  |
|
|
bsur Erelid
 WMRindex: 921 OTindex: 5.819
|
 Stuur dan maar alleen de prijs  Of is die ook op  |
|
|
nietmeer
|
@Mmore: Mijn adres staat al jaren in mijn profiel, zelf heb ik ook een poging gedaan om een kaart te maken, en dan krijg ik dit als antwoord? |
|
|
nietmeer
|
@positivily: Zal ik 'm anders voor je uitprinten en 'm je toesturen??  Heb je toch nog wàt!   By the way: ik heb 'm ook nog niet  |
|
|
nietmeer
|
|
|
|
bsur Erelid
|
*vraagt zich af*  (want winnaar, doch geen kaart & geen prijs  ) |
|
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@bsur: Ik zou maar eens naar de Helpdesk schrijven, ter voorkoming dat je beiden pas over 33 jaar ontvangt.  |
|
|
nietmeer
|
Hier zijn de prijzen ook nog niet binnen gevallen... Mjah, die van vorig jaar (sint gedichten) heeft er ook ruim 7 maanden over gedaan  |
|
|
bsur Erelid
|
@ledi: Mooi toch als ik op m'n 81ste geheel verrast word door iets wat ik geheel vergeten ben  |
|
|
nietmeer
|
Zou ik die kaart nog krijgen, denken jullie??  |
|
|
ledi Oudgediende
pearlypuck: @bsur: Jeetje - ik snap niet waarom het bij jullie zo lang moet duren? Sneu dat kaart (en/of prijs) nog steeds niet binnen is.  |
|
|
nietmeer
|
Quote pearlypuck: Zou ik die kaart nog krijgen, denken jullie??  dit zitten wij ons ook zo nu en dan af te vragen .... |
|
|
nietmeer
|
Prijs is nog steeds niet binnen maar Bsur heeft nu wèl een echte kaart  |
|
|
bsur Erelid
|
Quote @Cootje68: Prijs is nog steeds niet binnen maar Bsur heeft nu wèl een echte kaart   Met dank aan Cootje!   |
|
|
nietmeer
|
@bsur: eerlijk zullen we alles delen toch? Nu is het de vraag of Pearly al een echte heeft ontvangen van WMR  |
|
|
bsur Erelid
|
@Cootje68: Waarschijnlijk ligt die ergens onderin de Costa Concordia en wordt-ie over 100 jaar voor veel geld geveild  |
|
|
nietmeer
|
Oehhh dat zou natuurlijk ook kunnen  |
|
|
bsur Erelid
|
Zouden de admins dit topic de afgelopen maand weleens gelezen hebben?  |
|
|
Mmore
Administrator
|
TL;dr. Helpdesk etc etc |
|
|
bsur Erelid
|
Quote @Mmore: TL;dr. Helpdesk etc etc Ow dan!  Dat is tenminste een duidelijk en bevredigend antwoord op onze vragen!  |
|
|
ledi Oudgediende
@bsur: Mmore kan in ieder geval niet meer ontkennen dat hij van het probleem op de hoogte is.  |
|
|
bsur Erelid
|
Ik heb het even opgezocht. Quote wiki: TLDR may refer to: - Top-level domain registry - tl;dr — an Internet slang response to lengthy messages, short for "Too Long; Didn't Read" Lengthy messages?  *klomp breekt* *verzoekt om dit topic te sluiten, want over de uitslag kan kennelijk niet worden gecorrespondeerd* |
|
|
Mmore
Administrator
|
Ik kan niets doen en als je een helpdesk ticket inschiet zet ik 'em naar @Voogeltje door en wordt 'ie lastig gevallen met een blauwe achtergrond (wat betekend dat er een open ticket voor hem staat) tot hij het beantwoord. Voor zover ik weet, maar het is alweer een tijdje terug, konden we niets versturen omdat we op het moment van het uitdraaien van de gegevens geen complete NAW gegevens hadden. |
|
|