Kristel condolanceregister |
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Rust zacht Kristel Heel veel sterkte 2fast en overige familie en vrienden. |
|
nietmeer
|
Rust zacht Kristel Heel veel sterkte 2fast en overige familie en vrienden. |
|
nietmeer
|
Kristel, Je was een liefhebbend mens, je stond voor vele mensen klaar. we zullen je missen. ik heb je leren kennen, waar ik blij om ben Dit had niemand verwacht, en we zullen je allemaal erg missen. Het ga je goed. @2fast4you gecondoleerd, en heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd! |
|
Jasjee Oudgediende
WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Ik ben hier echt helemaal stil van... Rust zacht, Kristel Mijn gedachten gaan uit naar 2fast en de rest van de familie en vrienden. Veel sterkte! |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
RockOpa Oudgediende
WMRindex: 6.377 OTindex: 4.540 S |
Verschrikkelijk, onverwacht en triest bericht, ook nog op haar verjaardag begrijp ik. Ik kende Kristel niet zo goed maar zag haar wel regelmatig opduiken in de WMR-reacties. Sterkte voor de naaste familie en iedereen die haar een warm hart toedroeg. |
|
bsur Erelid
WMRindex: 921 OTindex: 5.819
|
Rust zacht Kristel, mooi mens... We zullen je missen! 2fast, je mam blijft over je waken en trots op alles wat je doet en nog gaat bereiken. Maar dat weet je zelf ook wel |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Wat afschuwelijk. Ik schrik hier erg van. En wat erg voor 2fast. Jongen, sterkte en gecondoleerd :'( |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Het doet me verdriet dit te lezen. Rust zacht! Ik wens @2fast heel veel sterkte toe. |
|
Missvamp Senior lid
WMRindex: 641 OTindex: 36 S |
Ongelofelijk, dit nieuws, ben er nog steeds stil van.. Kristel, rust zacht En voor de familie heel veel sterkte gewenst. |
|
Violetje Oudgediende
WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
Lieve Kristel.. Ik ken je als lieve en knuffelige vrouw.. Altijd op de bowling toch even knuffelen.. Wat vind ik dit erg.. Heel veel sterkte voor 2fast.. Kristel rust zacht.. |
|
Tom-Servo Oudgediende
WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Wat kan ik hier nog aan toevoegen, anders dan herhalen wat iedereen al gezegd heeft: Kristel zal gemist worden, zowel op WMR als in het dagelijks leven. |
|
Kolleke Erelid
WMRindex: 1.240 OTindex: 6.293
|
En dan opeens ben je er niet meer Nooit meer een reactie of tips over hoe je je blog kan pimpen Uiteraard was WMR maar een fractie van je zeer creatieve leven maar je hebt er heel veel liefde gegeven Ik neem geen afscheid want ik weet: we zien elkaar weer @2fast4you en familie en vrienden: heel veel sterkte |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.841 OTindex: 3.187
|
Een geweldige spontane vrouw is heen gegaan, ik zal je leuke adviezen missen. rust zacht Kristel en voor de nabestaande veel sterkte in deze moeilijke dagen |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Rust zacht. sterkte voor alle vrienden en familie |
|
nxttrain Oudgediende
WMRindex: 10.879 OTindex: 82
|
Woorden schieten te kort!! Rust zacht, Kristel. Aan de nabestaanden, familie en kennissen heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Al gaan mensen heen, anderen zijn niet bereid hen te vergeten. Zo ook hier. Veel sterkte. |
|
Brie Erelid
WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Wat een rot nieuws . Rust zacht lieve Kristel. En heel veel sterkte gewenst aan de familie!! |
|
nietmeer
|
Rust zacht lieve Kristel Heel erg veel sterkte toegewenst aan alle familie leden en vrienden van deze ontzettend lieve vrouw. Liefs, NaomiCharissa & Ladineko |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Zo onverwachts dit nieuws.
Ook al kende ik Kristel alleen van de bowlings toch was het gisteren schrikken toen ik dit nieuws te horen kreeg.
Veel sterkte gewenst de komende tijd voor 2Fast , familie en vrienden (f)
|
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
|
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.000 OTindex: 93.451
|
@Delenn: mooi ~ dank voor het posten ~ op precies datzelfde weggetje heb ik ook met haar gelopen en heb zo de indruk, dat ze daar met meerdere WMR-leden gelopen heeft ~ haar favoriete plek |
|
PinkKitten1991 Erelid
WMRindex: 859 OTindex: 5.563 T S |
Aww... Triest zeg. Ik weet dat ik al heel lang niet meer actief hier ben geweest, maar desondanks vind ik het toch treurig om te horen. Ik betuig hierbij mijn medeleven aan haar familie, vrienden en andere mensen die haar goed kenden. Moge zij in vrede rusten. |
|