hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-3 16:00 - 74305 artikelen - nu online 31 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Mededelingen - Mededelingen - Mededelingen - Mededelingen - Mededelingen


1 2 [3] 4 5

Link naar nieuwe blogs

02-06-15 00:32:38
nietmeer
Heej.. Ik mis iets.. :D

02-06-15 10:07:12
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Jaja, ik doe opschonen 1 keer in de week ongeveer, he :P
Bedoel je dat :P

02-06-15 10:33:34
nietmeer
@Luna: Jij weet donders goed wat ik bedoel :) Maar het is goed zo *)

02-06-15 10:54:15
nietmeer
Dag 15 van Emmo's reisblog is geplaatst op LC..

-Link-

03-06-15 13:12:55
nietmeer
Dag 16 van Emmo's reisblog is geplaatst op LC..

-Link-

03-06-15 15:28:07
Harold
Erelid


WMRindex: 1.767
OTindex: 206
Is dit niet spammen? Elke dag dezelfde link sturen?

03-06-15 15:38:11
Sjaak
Moderator


WMRindex: 21.226
OTindex: 53.115
@Harold: Hou daar nou eens mee op wil je? Iedere keer is er een nieuw blog, dus niet zaniken ajb.

03-06-15 16:09:35
nietmeer
@Harold: Er zijn WMR-leden die niet naar LC zijn overgestapt maar toch graag Emmo's Blogs willen lezen. Op verzoek van Emmo plaats ik hier dus een berichtje als ik op LC weer een nieuw Blog gepost heb voor hem.

De tekst is elke keer vrijwel identiek, maar als je eventjes oplet zie je dat het nummer elke keer verhoogd is om aan te geven dat het een nieuw blog betreft.

Op LC heb je geen aparte pagina voor elk blog maar wordt elke keer verwezen naar dezelfde pagina. Sorry, daar kan ik écht niets aan doen beste kerel..

Emmo blijft zo'n 4 maanden weg, ruim 120 dagen. In die tijd zul je zowat elke dag hier een link vinden naar zijn nieuwste blog..

Ik ben geen spammer, nooit geweest, zal ik ook nooit zijn..

En kun je nu alsjeblieft verder je kop hierover houden?!!!

@Sjaak: Dank voor de ondersteuning ok

03-06-15 16:15:36
nietmeer
Ik ben van mening dat het handiger is om een nieuw topic te openen voor de blog van Emmo, en dat er in dit topic slechts één keer naar een bepaald blog gelinkt word.
Anders is het lastiger om de andere blogs te vinden in dit topic.

03-06-15 16:20:15
nietmeer
Alev: Luna heeft speciaal voor het plaatsen van (externe) links dit topic geopend. Waarom zou ik een speciaal topic openen? De link-berichtjes zijn kort, je kunt in één oogopslag een gehele pagina overzien..

Ook jij maakt trouwens een denkfout: Ik link niet naar één Blog, ik link elke keer naar een nieuw Blog! Dat dit hetzelfde adres heeft is hierbij eigenlijk totaal niet relevant.

Laatste edit 03-06-2015 16:22

03-06-15 16:23:26
nietmeer
Je linkt naar één blog, welk verschillende blogposts bevat.
Ik vind het fijner om blogs van verschillende leden te vinden wanneer ik dit topic doorlees. Dat er steeds éénzelfde blog terug komt van één persoon vind ik onhandig.

03-06-15 16:27:03
nietmeer
Alev: Dat kan enkel opgelost worden als andere leden ook meer gebruik maken van dit topic. Dan wordt het vanzelf verspreidt :D Maar zoveel wordt er hier nou ook weer niet gelinked, buiten 'mijn' links. Ik ben het dus oneens met je, het is IMHO nog steeds overzichtelijk.

03-06-15 16:30:12
nietmeer
En naar mijn mening wordt het minder overzichtelijk.
Na de eerst pagina's zullen mensen enkel jouw posts vinden en zullen ze waarschijnlijk niet meer verder kijken. Hierdoor missen ze de blogs van leden die het later plaatsen en tussen jouw posts eindigen.

03-06-15 16:34:04
nietmeer
Alev: Laten we het er over eens zijn dat we het oneens zijn met elkaar ;)

Maar wellicht kunnen we een compromis vinden?

@Luna: Zou je zo vriendelijk willen zijn om als je dit topic opschoont om mijn links naar Emmo's Blog die ouder dan 7 dagen zijn te wissen? Iedereen blij...

Kunnen jullie daarmee leven? Alev, Harold?

Laatste edit 03-06-2015 16:38

03-06-15 16:44:53
Harold
Erelid


WMRindex: 1.767
OTindex: 206
Quote @Sjaak:
@Harold: Hou daar nou eens mee op wil je? Iedere keer is er een nieuw blog, dus niet zaniken ajb.


Het is elke dag https://livecrew.nl/emmosreizen !

Eerst kijken voordat je iemand van zaniken beticht!

03-06-15 17:08:15
Sjaak
Moderator


WMRindex: 21.226
OTindex: 53.115
@Harold: Klik ook eens op zo'n link, voor je gaat zaniken. Dan zie je dat het iedere keer een nieuwe dag in het reisverslag betreft, ook al blijft de link dezelfde. Vaste lezers van Emmo's reizen zijn er blij mee.

03-06-15 17:30:53
Harold
Erelid


WMRindex: 1.767
OTindex: 206
Blog 1: https://livecrew.nl/emmosreizen
Blog 2: https://livecrew.nl/emmosreizen
Blog 3: https://livecrew.nl/emmosreizen

Misschien valt het kwartje nu...

03-06-15 17:40:56
nietmeer
@Harold: Het is telkens dezelfde link omdat het ook hetzelfde blog is...Op het moment dat er gepost wordt, staat er een nieuwe blogpost, oftewel een nieuwe dag.

Jij vind het misschien een negatief punt, maar er zijn hier mensen die het juist fijn vinden om er elke keer op deze manier aan herinnert worden en dat er een nieuwe dag is op het blog.

03-06-15 18:09:13
Sjaak
Moderator


WMRindex: 21.226
OTindex: 53.115
@Harold: Je praat wel maar je luistert niet. Ik ben me er terdege van bewust dat de link hetzelfde blijft, ook al is er bijna dagelijks een nieuwe toevoeging aan dat blog.

03-06-15 18:45:55
nietmeer
@Sjaak: precies !

@Harold je gaat toch ook niet elke keer naar een andere supermarkt voor de boodschappen?

Die link is SamuiAxe z n winkeltje waar wij elke keer een vers blogje van Emmo ophalen..

trouwens je bent volgens mij vrij om wel of niet op een link te klikken, dus waar hebben we t over?

as simple as that

03-06-15 18:57:07
stora
Oudgediende


WMRindex: 18.714
OTindex: 2.861
Jullie snappen elkaar volgens mij niet.
Ik heb het idee dat jullie allemaal hetzelfde willen.

Ik zou ook hier wel blogs willen neerzetten, maar ik vind dit ook niet een beste plek.

Hoe wel, daar heb ik nog geen idee over.

03-06-15 19:12:45
Sjaak
Moderator


WMRindex: 21.226
OTindex: 53.115
@stora: Meerdere mensen hebben getracht het hem uit te leggen, maar hij begrijpt het inderdaad niet. Ik vind het een nuttige en welkome mededeling als er weer een dag uit het reisverhaal van @Emmo is geplaatst en met mij meerdere vaste lezers ervan. Het is beslist geen spammen. Of dit het juiste topic ervoor is, daarover kunnen we nog wat bomen.

03-06-15 19:15:12
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
De link naar Emmo's blog verandert niet. Mensen die willen lezen kunnen best zelf elke dag even kijken of er al weer wat op Emmo zijn pagina staat. Dat vind ik tenminste.

Edit: ik zie ook dat LiveCrew RSS ondersteunt. Via die weg kan je ook eenvoudig op de hoogte worden gehouden van nieuwe posts.

Laatste edit 03-06-2015 19:17

03-06-15 19:43:16
nietmeer
Sodejuu zeg, wat een hoop heisa, en allemaal begonnen omdat Harold boos op mij is en manieren zoekt om mij te pesten. Want geloof me lieve mensen, hij weet wel degelijk hoe het zit met linken naar LC! Hij is er zelf lid van nota bene!!

Maar ik zal het gemakkelijk maken:

Ik blijf hier links naar Emmo's blogs plaatsen zo afgesproken met hem!

En verder zoeken degenen die daar op tegen zijn het maar lekker uit.. Hier reageer ik i.i.g. niet meer maar blijf braaf linken.. En dag hoor, kleuters :w

Oh, en RSS kun je ook vergeten, pfft, heibelschoppers om niets....

03-06-15 20:48:26
duimelotje
Senior lid

WMRindex: 82
OTindex: 924
Wnplts: Kirchroa
Zo dan, wat een gedoe.
Als je een .... wilt slaan he, vindt je wel een stok, is het niet dit dan is het dat...

In het verleden stonden de blogs ook onder elkaar, zeurde daar iemand over..neu..misschien wel omdat iemand telkens plaatjes postte als zijnde blogs dus...

En SamuiAxe, houdt gewoon zijn belofte aan Emmo, niks mis mee.

Dus hebben jullie nog een plek om te posten is het ook weer niet goed...Doe je dat thuis ook op elke slak zout leggen Harold, zal wel een lekker sfeertje zijn dan he?

Ik wilde nog blijven om hier en daar te posten, maar als dit de sfeer van WMR NU is..een treiter sfeer, dan ruim ik binnenkort alles op..

Ooit was het hier gezellig en nu...

Wat zeiden ze ook al weer over pesters..ah ja ..zij zijn het die juist de aandacht willen..nou deze ene keer dan, want negatieve aandacht is ook aandacht

Laatste edit 03-06-2015 20:52

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 [3] 4 5

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven