Nieuwe zoekfunctie |
Voogeltje
Administrator
 WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
De zoekfunctie is aangepast zodat je ook alleen op het forum kan zoeken of de artikelen of de blogs. Testen: klik hier(er waren al mensen die het door hadden, de zoekfunctie is eigenlijk een mooi gemaakt google versie) |
|
|
nietmeer
|
nice idea  |
|
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
maakt de speld in de hooiberg een stuk makkelijker te vinden. Goeie functie. |
|
|
Olivetti Senior lid WMRindex: 63 OTindex: 150 Wnplts: Sorry
|
Kan deze zoekfuncties niet in je eigen menutje komen te staan, anders moet je steeds weer gan zoeken bij mededelingen? |
|
|
nietmeer
|
@Olivetti. Kijkt u eens onder de knop uitloggen  Je krijgt dan een hoofdoverzicht en daarin kun je de zoektocht verfijnen. |
|
|
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
|
|
|
nietmeer
|
Ok, nu eens op Jannick zoeken  |
|
|
Wilco
Oudgediende
dat zijn 39.400 resultaten gevonden  Kpuc, 17.000 resultaten gevonden.  |
|
|
nietmeer
|
Grinzz, no need to search for more  |
|
|
Wilco
Oudgediende
WaarMaarRaar, 106.000 resultaten gevonden.  |
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Tsjeeetje, bij mij is het maar 30100 resultaten gevonden. |
|
|
nietmeer
|
Maar de zoekfunctie werkt dus gewoon erg lekker. Mocht je echt iets nog eens niet vinden waarvan je zeker weet dat t er moet staan, dan is google een goeie makker met je zoekwoorden en waarmaarraar erbij  Tipje van den vos  |
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Williebillie: dat zijn 39.400 resultaten gevonden  Kpuc, 17.000 resultaten gevonden.   Ik vond bij Kpuc 49800 resultaten gevonden.  En bij williebillie 25700 resultaten gevonden. |
|
|
heb ik Oud Moderator
 WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
hmm, bij 'heb ik': 63900 resultaten gevonden. |
|
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
10000 resultaten gevonden. bij mijn naam mooi aantal  |
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote heb ik: hmm, bij 'heb ik': 63900 resultaten gevonden. Maar dat is niet alleen je naam  |
|
|
nietmeer
|
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 Inderdaad vaag ja, net zo nauwkeurig dus als je blogstatestieken.  |
|
|
Voogeltje
Administrator
 WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Quote Kpuc: Maar de zoekfunctie werkt dus gewoon erg lekker. Mocht je echt iets nog eens niet vinden waarvan je zeker weet dat t er moet staan, dan is google een goeie makker met je zoekwoorden en waarmaarraar erbij  Tipje van den vos  Als je het niet in de zoekbox hier kan vinden staat het niet op google.nl. De zoekbox is namelijk een google zoekmachine. |
|
|
nietmeer
|
Hey, vandaar dat ie zo fijn werkt  |
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Voogeltje: Quote Kpuc: Maar de zoekfunctie werkt dus gewoon erg lekker. Mocht je echt iets nog eens niet vinden waarvan je zeker weet dat t er moet staan, dan is google een goeie makker met je zoekwoorden en waarmaarraar erbij  Tipje van den vos  Als je het niet in de zoekbox hier kan vinden staat het niet op google.nl. De zoekbox is namelijk een google zoekmachine. Aha, vandaar de wisselende resultaten. |
|
|
Olivetti Senior lid WMRindex: 63 OTindex: 150 Wnplts: Sorry
|
Bedankt... |
|
|
Crash Erelid
 WMRindex: 1.817 OTindex: 133
|
Werkt erg handig! Totdat je een combinatie intypt die niet echt bestaat. De zoekfunctie vind ook dingen die onder weblogs staan. Misschien een beetje TE letterlijk op de hele pagina zoeken? Als je bijvoorbeeld op 'crash' en 'olifant' tegelijk zoekt, kom je hier uit. Nergens op die pagina staat crash. Maar op het moment dat google die pagina onderzocht had ik net een blogpost gedaan. Is natuurlijk niks aan te doen en niemand heeft er last van. Verder, super zoekfunctie  |
|
|