Kleine veranderingen |
Voogeltje
Administrator
 WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@Dutchy13: bij grote afbeeldingen moet je inderdaad scrollen om het helemaal te zien. Zal eens zoeken of het op scherm resolutie kan worden afgestemd. |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
dat zal voor mij lastig worden om dan alsnog de foto duidelijk te zien met met 480 pixels groot als de foto op 800x480 wordt afgestemd |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Wie is toch die WMR Redactie die sinds onbekende tijd lid is, en die 3 artikels online heeft gezet?  |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Wauw, die had ik nog niet gezien  [/sarcasme uit] Nee, ik vroeg het me af, want normaal worden de artikelen toch door de leden aangeleverd  |
|
Voogeltje
Administrator
Vanaf nu onder de meeste reactie veldjes: een linkmaker en een plaatjesinvoeger... |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ge zijt nen kanjer  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Dat is wel heel goed zeg  Mag er nog een komma tussen 'let op' en 'afbeeldingen'?  |
|
Voogeltje
Administrator
zo beter?  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Ja, dankje  |
|
Voogeltje
Administrator
Bij de persoonlijke pagina reacties zijn nu ook de avatars zichtbaar... |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Voogeltje waarom is het forum nog steeds beta?  |
|
Mustang Senior lid WMRindex: 150 OTindex: 103 Wnplts: Helmond
|
vanaf wanneer kan ik een avatar toevoegen?? |
|
Enkie
Oudgediende
|
Kijk even in de FAQ. Als je een vraag hebt, kun je die trouwens beter mailen. Dit is een topic voor mededelingen over veranderingen  |
|
Mustang Senior lid WMRindex: 150 OTindex: 103 Wnplts: Helmond
|
oeps sorry...  |
|
nietmeer
|
Quote Giovanni: Voogeltje waarom is het forum nog steeds beta?  Net als de mail |
|
Enkie
Oudgediende
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Als ik foto's upload via het WMR-uploadsysteem dan krijg ik na een paar seconden een wit scherm en is mijn foto niet upgeload  De pagina zegt ook dat hij "klaar" is met laden en alles |
|
Enkie
Oudgediende
|
Zie mn vorige reactie, sinds wanneer is het mededelingentopic voor admins en mods het vragen en klagen topic voor leden geworden  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
OEPS  Ik zat verkeerd |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
de [ url]link[/url] is veranderd. je ziet nu van die popups... of ben ik nu veel te laat?  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Vergeef ons o grote wijze lieftallige Enkie  |
|
lucb1e Erelid
 WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Quote David van Harmelen: de [ url]link[/url] is veranderd. je ziet nu van die popups... of ben ik nu veel te laat?  Ja  : Quote Voogeltje: Vanaf nu onder de meeste reactie veldjes: een linkmaker en een plaatjesinvoeger... |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Hmm, een 'kliks' functie bij de blogs  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Voogeltje: Dutchy13: bij grote afbeeldingen moet je inderdaad scrollen om het helemaal te zien. Zal eens zoeken of het op scherm resolutie kan worden afgestemd. heb je het al gevonden?  want ik ga de script (gekopieerd van originele site) gebruiken, maar dat is wel handig als het ook op resolutie is  edit: laat maar, na nog wat verder gegoogle als nog gevonden  |
|