Top 10 gelezen arts oktober |
Voogeltje
Administrator
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/1.jpg) WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
|
|
nietmeer
|
Leuk om te lezen, zou het een idee zijn om de tipper ( ster ) erbij te zetten ? |
|
sjatter
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/3701.jpg) WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote Gekke-Ger: Leuk om te lezen, zou het een idee zijn om de tipper ( ster ) erbij te zetten ? Goed plan Ger. |
|
Luna
Moderator
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/670.jpg) WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Gekke-Ger: Leuk om te lezen, zou het een idee zijn om de tipper ( ster ) erbij te zetten ? Dat is dan toch altijd het artikel wat op nr 1 komt, dat zie je toch zo al ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
@ Luna of ik was vanmorgen nog niet wakker , kan best maar ik was er iets na 7 uur uit dus mijn shot koffie had ik al gehad, maar vanmorgen zag ik de namen er niet bij staan ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
sjatter
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/3701.jpg) WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote Gekke-Ger: @ Luna of ik was vanmorgen nog niet wakker , kan best maar ik was er iets na 7 uur uit dus mijn shot koffie had ik al gehad, maar vanmorgen zag ik de namen er niet bij staan ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Die namen heb ik erbij gezet. ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
Luna
Moderator
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/670.jpg) WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ow, ging het om de namen... ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Ik dacht om het artikel ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
sjatter
Oudgediende
Ger had het over de tipper, dus heb ik de namen erbij gezet. ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) |
|
nietmeer
|
hahaha LOL Ik had al het vermoeden dat Luna het niet wist ![})](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/badgrin.gif) |
|
Luna
Moderator
Ger, lekker positief weer ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Ik vind het eigenlijk niet eerlijk om te doen en in de nieuwsbrief staan ook de meest gelezen artikels. En je moet maar geluk hebben dat je net uitgekozen wordt ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
sjatter
Oudgediende
Deze top 10 is over de maand oktober. ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) De nieuwsbrief is een top 5 per week. ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
Luna
Moderator
Ja, en daar doen we ook niks mee ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
sjatter
Oudgediende
Ik lees de nieuwsbrief elke week, als ik hem krijg. ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
Luna
Moderator
Het is wel grappig, maar ik denk dat het dan beter in de nieuwsbrief erbij kan komen. Anders hebben we weer zo'n topic met nutteloze reacties elke maand ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Valt wel mee hoe nutteloos het is?? ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
sjatter
Oudgediende
Het is toch leuk om te weten. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Ik vind het wel leuk alleen wil ik nooit boven aan staan ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) De nummers 2 t/m 10 zijn genoeg ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) |
|
sjatter
Oudgediende
@ Gekke-Ger Dat kan geregeld worden Ger, we tellen jou niet mee. ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) |
|
nietmeer
|
hahahaha ook goed hoor LOL ![:jeej](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/pompom.gif) |
|
Relpa
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/3085.jpg) WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ik probeer de 'Sunday Paper' artikeltjes meestal te vermijden, zal dus niet zo gauw in dit Topic voorkomen ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) Mijn ook best ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) edit: Onzin Arie, zijn genoeg anderen toch ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) Ik blijf toch wel insturen ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
sjatter
Oudgediende
@ Relpa, jou zetten we gewoon een keer bovenaan. |
|
botte bijl Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/10088.jpg) WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
leuk idee om dat te vermelden. als het kan ook het AANTAL reakties er nog bij. dan weten we nog wat meer ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
sjatter
Oudgediende
1. Scholieren hebben seks in de klas 16156 RonHee 113 reacties. ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
botte bijl Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/10088.jpg) WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
ik ben nieuwsgierig of de meeste bezoekers ook meteen de meeste reakties betekent |
|
Enkie
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/409.jpg) WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik weet een artikel met 343 reacties ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|