WMR bowling nummer 6 |
Andreesie
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4099.jpg) WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
2 tot 3... niet een beetje weinig? ![:{](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cry.gif) want dan heb je alleen 1 uurtje om elkaar te zien |
|
Voogeltje
Administrator
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/1.jpg) WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
we BOWLEN van 2 tot 3. niemand zei dat je daarna weg moet ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
pietjevlip Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/3485.jpg) WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
daarna moet je weg. ![(A)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) zo, nu heeft iemand het gezegd... hoeveel of weinig waarde aan die woorden gehecht wordt, moet de lezer zelf bepalen ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
ikky
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/1039.jpg) WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Voogeltje: We bowlen van 2 tot 3, dus dat ga je redde ikky! Dat wel, maar als ik om 2 uur in utrecht ben moet ik nog de bus naar de bowling nemen, en meestal red ik niet gelijk de aansluiting daarna, dus word het half 3 ![:S](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/confused.gif) |
|
Voogeltje
Administrator
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/1.jpg) WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@Allen: vergeet niet even je maat in te vullen. |
|
Kriebeltje Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4894.jpg) WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Ik check weer ![:jeej](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/pompom.gif) |
|
my-angel
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/2769.jpg) WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Voogeltje, vallen ze gewoon normaal of klein? Wel weer een leuk idee ![:jeej](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/pompom.gif) |
|
Puck Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/6770.jpg) WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Blend: Ik zal ook maar komen. Ik wil niet meer mogen ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
Blend
Oud Moderator
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/3695.jpg) WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@PuckDus als ik niet ga, ga jij wel? ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) |
|
Voogeltje
Administrator
@my-angel, volgens mij is dit redelijk normaal... |
|
Redduggy
Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/10700.jpg) WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Quote Puck: Quote Blend: Ik zal ook maar komen. Ik wil niet meer mogen ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Mag je komen? ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Ik kom in ieder geval wel ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
my-angel
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/2769.jpg) WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Voogeltje, mooi, dan weet ik dat ik de goeie maat heb ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Voogeltje: Allen: vergeet niet even je maat in te vullen. hoezo dat? ![:|](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/neutral.gif) moet ik ook betalen? |
|
Voogeltje
Administrator
Quote Aanmeldpagina: Kosten? Wij betalen de huur van de banen en het eerste drankje. Misschien dat we daarna nog wat gaan eten maar dat is dan wel voor je eigen portomonee. Dus nee je hoeft niks te betalen... |
|
nietmeer
|
Kortom neem gewoon 200 euro mee? ![:|](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/neutral.gif) |
|
Puck Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/6770.jpg) WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Blend: @PuckDus als ik niet ga, ga jij wel? ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) Nee ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Voogeltje: we BOWLEN van 2 tot 3. niemand zei dat je daarna weg moet ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) okidoki ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Quote Voogeltje: Quote Aanmeldpagina: portemonneverhaal Dus nee je hoeft niks te betalen... ik bedoel het shirt betalen;) maar dat hoeft dus zeker niet? |
|
Voogeltje
Administrator
Wie heeft het over t-shirts? Ik moet even je maat weten zodat ze bij de bowling weten hoeveel mensen er in het gebouw mogen. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ok... ![:|](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/neutral.gif) ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Kriebeltje Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4894.jpg) WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Logische argumentatie Voogel ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Quote Voogeltje: Allen: vergeet niet even je maat in te vullen. Waar??? ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
my-angel
Oudgediende
Daar waar je aangeeft vanwaar, en hoe je komt ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) |
|
Wilco
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/5929.jpg) WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
waarom staat die foto erbij, dat is een foto van 2 meetings gelden ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) daar staat jefFREEDOM, Faraga en Evertzwijn op, mijn bowlingmaatjes van die bowling (mijn eerste bowling btw) |
|
Pepper Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/5845.jpg) WMRindex: 2.424 OTindex: 563
|
als er iemand is uit omgeving Arnhem die gaat! stuur mij even een berichtje! dan kan ik namelijk ook! |
|
Wilco
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/5929.jpg) WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
ik neem aan dat het weer een half uur van tevoren verzamelen is op Utrecht Centraal bij het grote bord ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|