Bowling 8 - 18 okt |
Naaoomii
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/3564.jpg) WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Mijn camera gaat mee ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) Heb er zin in ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) |
|
Spons Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/5040.jpg) WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
Hahaham ja. als niemand er iets tegen heeft neem ik mijn vriendje ook mee.. anders durf ik niet. xD |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote Spons: Hahaham ja. als niemand er iets tegen heeft neem ik mijn vriendje ook mee.. anders durf ik niet. xD Moet ik ff over nadenken hoor.. of ik er bezwaar tegen heb dat jij je buitenechtelijke relatie meeneemt ![:{](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cry.gif) |
|
Naaoomii
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/3564.jpg) WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ik neem mijn vriendje ook mee ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
my-angel
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/2769.jpg) WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Quote Naaoomii: Ik neem mijn vriendje ook mee ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Ik neem mijn vriendinnetje mee ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote my-angel: Quote Naaoomii: Ik neem mijn vriendje ook mee ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Ik neem mijn vriendinnetje mee ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) Toevallig ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Pablo
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/11150.jpg) WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Het plan is nu om 1 uur bij het hotel verzamelen, who agrees? |
|
pietjevlip Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/3485.jpg) WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Ik weet alleen dat ik om 12:38 op UCS ben, de rest zie ik daar wel weer ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Kpuc Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/12348.jpg) WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Doe nu net als anders, op t CS bij t grote blauwe koersbord waar alle treinen op worden vermeld en van daar uit naar t busstation, lijn elf is een handige dacht ik, of de vier ook, maar dat weten de meesten nog wel die altijd gingen bussen. Das wel zo lekker voor wie nog niet die route heeft gemaakt naar den bowl ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) |
|
Droomster Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/10627.jpg) WMRindex: 960 OTindex: 2.728 T |
Ik ga met de auto, dus ik zorg dat ik rond 1 uur bij het hotel ben...
Zijn er nog mensen uit de buurt van Utrecht die eventueel mee willen rijden? |
|
Mmore
Administrator
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/233.jpg) WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Kpuc: Doe nu net als anders, op t CS bij t grote blauwe koersbord waar alle treinen op worden vermeld en van daar uit naar t busstation, lijn elf is een handige dacht ik, of de vier ook, maar dat weten de meesten nog wel die altijd gingen bussen. Das wel zo lekker voor wie nog niet die route heeft gemaakt naar den bowl ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) Business as usual ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
heraux Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/2683.jpg) WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
De inburgeringscursus naast de inburgerings-king |
|
Theetje
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/1100.jpg) WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
heel veel plezier allemaal morgen ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) |
|
Mmore
Administrator
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/233.jpg) WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Als er drieenzestig mensen komen wordt het druk! |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Zeker als één van die drieënzestig pietjevlip is ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
Relpa
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/3085.jpg) WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Komen er zowieso een paar voor 'spek en bonen' Mmore edit: @heraux, ![:$](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/oops.gif) Klopt, wordt aan gewerkt ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
heraux Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/2683.jpg) WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
is ook spek.. dat was er de vorige keer niet |
|
Relpa
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/3085.jpg) WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
Voogeltje
Administrator
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/1.jpg) WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Tuurlijk gaat niemand het vergeten... |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Wat gaat niemand vergeten? ![:|](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/neutral.gif) |
|
ledi Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/11996.jpg) WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
PV: om zondag uit te slapen. ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ik moet er zondag weer op tijd uit hoor ![:o](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) |
|
Little Queen
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/5971.jpg) WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Met z'n allen morgen in de bus ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) , haha die buschauffeur zou ook wel denken, wat is dit ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Invasie der mafkezen ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) Count me in ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) |
|
nietmeer
|
Hoe laat zijn jullie op Centraal? |
|