Mogelijk Ziggo problemen |
Voogeltje
Administrator
 WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Het kan zijn dat Ziggo gebruikers op dit moment problemen hebben om wmr te bereiken. Het is niet duidelijk of het echt door Ziggo komt of dat het toeval is. Het probleem is gemeld bij VDX en het is nu even afwachten wat er loos is.
(niet dat ziggo gebruikers wat hebben aan deze melding want die zien ze toch niet) |
|
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Haha dan ben ik stiekem wel blij dat wij geen Ziggo hebben. Wel raar dat het dan bijna allemaal Ziggo-gebruikers zijn..  Als ze er weer op wmr kunnen dan weten ze waar het aan lag  |
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Er zijn meerder mensen met dit probleem, lees ik  |
|
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Heb tot nu toe nog nergens last van. |
|
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Luna, ja klopt. Goodgirl kon ook niet meer op WMR zei ze laatst tegen me, en ze vroeg of ik er ook niet op kon, maar ik kon er wel op. En dat was toen al een week lang aan de gang ofzo.. |
|
|
Luna
Moderator
Toch wel shit allemaal en je kan er eigenlijk niks tegen doen  |
|
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
 Ik heb Ziggo en kan het hele weekend al gewoon op wmr. Geen enkel probleem.  |
|
|
Luna
Moderator
Bij mijn zusje kon ik er ook niet op, die heeft ook Ziggo  |
|
|
Naaoomii
Oudgediende
Sander heeft ook Ziggo maar kan er ook gewoon op.. (het is dat ie nu bij zn familie in ruurlo is, maar gister was ie er gewoon  ) |
|
|
Luna
Moderator
Sander zei dat hij een proxydinges gebruikt ofzoiets, hij zei in mijn blog da hij ook problemen heeft ermee
|
|
|
Naaoomii
Oudgediende
Oja, dat kan wel, want hij heeft wel problemen met zijn internet in het algemeen, ook omdat zijn msn raar doet en zomaar opeens afmeld, maar ik dacht omdat ik hem gister hier op wmr heb gezien..  |
|
|
Luna
Moderator
Het blijft een rare toestand  Ik hoop dat ze erachter kunnen komen waar het aan ligt. |
|
|
Naaoomii
Oudgediende
Klopt  |
|
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
zullen we kpuc erbij roepen? die heeft er ervaring mee  |
|
|
Xan Senior lid
 WMRindex: 532 OTindex: 249
|
Quote Giovanni:  Ik heb Ziggo en kan het hele weekend al gewoon op wmr. Geen enkel probleem.  Bij mij was/is er ook geen probleem. K zit ook bij ziggo. Meestal ligt het niet, of niet alleen aan de provider.... |
|
|
Voogeltje
Administrator
 WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
een over actieve firewall blokte soms mensen die voorheen casema hadden. De firewall is op zn vingers getikt  |
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
 Zie je wel, zelfs vdx heeft de pest aan Sicko  |
|
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Voogel eindelijk  Hier gaat Ziggo er waarschijnlijk binnen nu en 3 maanden helemaal uit, TV en Internet, teveel storingen en co.  Blij dat het nu opgelost is, scheeld een hoop ongemak  |
|
|
Naaoomii
Oudgediende
Aaaah opgelost  |
|
|
oplk Senior lid WMRindex: 262 OTindex: 320 Wnplts: Baarn S |
Dus dat was de reden dak de afgelopen dagen niet op WMR kon  Gelukkig werkt het weer  |
|
|