Raad het lied 2 |
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
AC/DC - Hail Caesar? Wilde gok na aanleiding van het tweede plaatje, ik heb namelijk géén idee wie plaatje 1 is |
|
BatFish Oudgediende
WMRindex: 7.994 OTindex: 23.786
|
Andere wilde gok (ook geen idee wie die dame is): Phish - Julius |
|
bsur Erelid
WMRindex: 921 OTindex: 5.819
|
Hee BatFish, jij weet nogal veel Not dus @Wilco: zou natuurlijk kunnen zolang we niet weten wie mevrouw 1 is. |
|
BatFish Oudgediende
|
@bsur: Ook goeiemorgen bsur |
|
bsur Erelid
|
|
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Er zijn veel nummers met Caesar in de titel, maar het zou ook iets totaal anders kunnen zijn (Roman, emperor, statue, marmer). Moet je wel de artiest weten dus.
Daar de meeste van de huidige vaste spelers al langs is geweest vermoed ik dat die dame echter niet geraden gaat worden . . . .
|
|
Wilco Oudgediende
@Invisible: Klopt, en nog véél meer. Nu dus maar wachten op iemand die weet wie dat is of anders een tip... |
|
bsur Erelid
|
Kolleke weet het vast wel |
|
Wilco Oudgediende
|
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.398 OTindex: 55.187
|
Nog geen goede artiest voorbij zien komen. BatFish heeft de titel wel goed. Daarmee is hij te vinden. Ik wacht dus nog even met hints richting die mevrouw van plaatje 1, die inderdaad in het (show)nieuws was. |
|
Wilco Oudgediende
Bikini Kill - Strawberry Julius dan? Maar dan weet ik nog steeds niet waar die vrouw op slaat |
|
bsur Erelid
|
Starfucker? |
|
Invisible Oudgediende
|
Allen Pish en Starfucker kan ik als artiest vinden die een nummer Julius hebben. Alle andere met Julius bevatten nog meer woorden en zijn dus fout.
Heeft Bsur het niet goed, dan toch echt een tip.... Is het wel goed: wat is in hemelsnaam de link met die dame? |
|
Sjaak Moderator
|
@bsur: Ja!! De dame in kwestie is Tessa van Leijenhorst. Zij klaagde onlangs Martijn Krabbé aan wegens verkrachting. Ze claimt zelf met meer dan 100 BN-ers intiem te zijn geweest. |
|
bsur Erelid
|
@Sjaak: Nooooit van gehoord die Tessa Van Starfucker trouwens ook niet Weer wat geleerd! |
|
Invisible Oudgediende
|
Gezien de uitleg is dit als plaatje voor Starfucker prachtig gevonden..
Daar had je op kunnen komen als je de dame herkend had.
|
|
bsur Erelid
|
|
|
bsur Erelid
|
Niemand raden doen? Of is ie te simpel? |
|
Sjaak Moderator
|
Er zijn teveel hits met 'angel' of 'cupid'. 'Sheetmusic' levert eveneens teveel onzinnige hits op. Dus het is wel lastig.
Het lied op de bladmuziek is uit "Waar het hem in zit", geschreven door Godfried Bomans. |
|
bsur Erelid
|
@Sjaak: Denk om te beginnen maar niet Engelstalig, dat ruimt al lekker op En het nummer heeft niks met Bomans te maken, noch met het liedje op het plaatje. |
|
BatFish Oudgediende
|
Guus Vleugel - Fiets? |
|
bsur Erelid
|
@BatFish: Denk ook maar niet Nederlandstalig |
|
Sjaak Moderator
|
Angelo Branduardi - Musica? |
|
bsur Erelid
|
@Sjaak: Past ook heel goed bij de plaatjes maar ik had toch een andere Italiaanse artiest in gedachten, en een ietsjepietsje langere titel! Ik neem aan dat het nu niet meer zo moeilijk is. *pakt boeltje in en maakt aanstalten om zich richting nog een andere Italiaanse artiest te begeven* Tot morgen! |
|
Invisible Oudgediende
|
Je zou aan Nino De Angelo kunnen denken, zingt echter in het Duits.
Leuke truuk overigens om nu tot morgen weg te zijn...... houd de vaart er goed in.....
Tussenopgave??? |
|