Raad het lied 2 |
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Ik vond dat schema niet heel simpel dus daarmee zit je fout. Nog een hint voor de artiest: afbeelding |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
|
|
NobodyElse Senior lid WMRindex: 82 OTindex: 1.592 Wnplts: Limburg
|
druk op de toetsen CTRL - (min) en het plaatje wordt kleiner. Ik zal eens een gooi doen met een aantal zangers: Amp Fiddler Amphibic Amphotic Amplifier |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Daar zou zomaar de goede artiest bij kunnen zitten |
|
NobodyElse Senior lid WMRindex: 82 OTindex: 1.592 Wnplts: Limburg
|
Het is gebruikelijk als de goede groep erbij zit om dit te vertellen Maar ik gok toch op Amplifier - The Consultancy |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Artiest goed, nummer niet edit: ik ben er niet meer om het af te zien ivm vakantie, Sjaak is even Jury |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.409 OTindex: 55.221
|
Het moet een peuleschilletje zijn om het nu snel op te lossen. Wie gaat de uitdaging aan? |
|
nietmeer
|
Ik kom er niet uit, met die vage indicaties en éigenlijk heb ik ook een beurt overgeslagen Dus mag ik éven tussendoor?? Artiest: afbeeldingafbeeldingNummer: afbeeldingEn: ik weet dat je 'm al weet, Sjaak!! Oh ja, ik kwam iets van Imran Khan oid tegen |
|
Sjaak Moderator
|
Is de titel Royal Flush?
Die Imran is fout hoor. |
|
nietmeer
|
@Sjaak: Owh, nou doe dan maar Procedures en dan geef ik het écht op, want ik word niet vrolijk van die muziek |
|
Sjaak Moderator
|
pearlypuck: Jammer hoor. Je hoeft er trouwens niet naar te luisteren. Doe ik ook niet. |
|
nietmeer
|
Mja, dat doe ik dus juist meestal wel Snotverdikke, die opgebaarde meneer heeft niet echt veel "publiek", dus dat kan nooit een Emperor zijn... *waar ben ik mee bezig?* Sjips, gevonden! (denk ik) - RIP *en dat laatste is natuurlijk niet persoonlijk bedoeld* |
|
Sjaak Moderator
|
pearlypuck: |
|
Sjaak Moderator
|
Ik denk dat de titel iets met 'grote straat' is of zo. Maar nog niks gevonden hoor. |
|
nietmeer
|
@Sjaak: Zoek nog maar eventjes door dan Succes!! |
|
Sjaak Moderator
|
Hmmm, staat die emmer misschien voor Mr.? |
|
nietmeer
|
@Sjaak: Nee joh!! Gewoon de fantasie gebruiken waar jij bekend om bent; met een béétje geluk ben je er zò uit! |
|
Sjaak Moderator
|
Bessie and the Zinc Buckets - "Ace of Spades" |
|
nietmeer
|
't Is veel makkelijker: plaatje 1 van artiest zou eigenlijk bij plaatje 2 moeten staan, maar daar kon ik geen afbeelding van vinden... Vette pech!! Oh ja, nog een tip: de volgorde voor artiest is wél correct! |
|
Sjaak Moderator
|
Daar snap ik geen hout van hoor. |
|
nietmeer
|
Doe 's je best: wàt zie je op plaatjes 1&2 (doe het maar in de talen die je het beste kent) |
|
BatFish Oudgediende
WMRindex: 8.003 OTindex: 23.808
|
Hallo! BatFish weer terug van weggeweest en kan weer even meeraden. Gokje:
Emmerson, Lake and Palmer - Lucky Man? |
|
Sjaak Moderator
|
@BatFish: Jij bent zeker goed uitgerust! |
|