Raad het lied 2 |
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.409 OTindex: 55.221
|
Sphere |
|
BatFish Oudgediende
WMRindex: 8.003 OTindex: 23.808
|
Dat is dus deel twee van het woord. |
|
Sjaak Moderator
|
Ik heb dat woord vanmiddag ook al gebruikt in samenhang met wat toepasselijke woorden, maar ik kom er niet uit. (Ik ben een klein beetje grieperig. Misschien is dat het.) |
|
BatFish Oudgediende
|
De groep heeft dezelfde naam als het bekendste boek van de Catalaanse mariene ecoloog, Ramon Margalef |
|
Sjaak Moderator
|
Biosphere - Miniature Rock Dwellers. |
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
|
|
BatFish Oudgediende
|
!!!!! Ik had niet gedacht dat het zo'n zware bevalling zou zijn @Kristel: ja maar er moet toch wat te raden overblijven? |
|
Sjaak Moderator
|
Ik zat vanmiddag nog naar ecosphere te zoeken. |
|
BatFish Oudgediende
|
@Sjaak: Dan zat je er niet zover vanaf. Ik had een foto van Margalef kunnen posten, maar ik vermoed dat die onder de meeste WMR-ers niet zo bekend zou zijn. Onterecht - de man was een genie. |
|
Sjaak Moderator
|
|
|
BatFish Oudgediende
|
!!! - take ecstacy with me? |
|
Sjaak Moderator
|
|
|
medamen Senior lid WMRindex: 221 OTindex: 64
|
hhhmmm, doet me denken aan ray charles - lets get stoned. maar das well heel voor de hand liggend dus zal wel niet goed zijn |
|
|
ooh ff vaker pagina herladen artiest is er al Edit - ik ken die hele band niet |
|
BatFish Oudgediende
|
Lastig een echt helemaal passende titel te vinden Shit, Scheisse Merde, part 2? |
|
|
misschien !!! - There's No Fucking Rules, Dude of wat nog beter kan passen:
!!! - King's Weed
|
|
Sjaak Moderator
|
@BatFish: @medamen: Fout helaas. Hint: het nummer is uitgebracht op een zogenaamde Various Artists CD. |
|
|
hhmm, dat zijn alle songs van hun die ik kan vinden die met de plaatjes te maken kunnen hebben.
misschien: Pardon My Freedom
maar das wat ver gezocht... |
|
|
Quote @Sjaak: @BatFish: @medamen: Fout helaas. Hint: het nummer is uitgebracht op een zogenaamde Various Artists CD. ja probeer dat maar is te googlen various artists misschien: Theme From Space Island |
|
Sjaak Moderator
|
@medamen: Nee, de titel die ik in gedachten heb is wat langer. |
|
|
langste die ik kan vinden is: Me And Giuliani Down By The School Yard (A True Story)
maar dat heeft dan weer niets met de plaatjes te maken. ik google nog ff verder |
|
Sjaak Moderator
|
|
|
|
je komt trouwens wel extreem grappige dingen tegen als je ze googled... xD ff een voorbeeld wat ik ergens op een forum vindt: ik doe niet aan dat chk chk chk-gedoe. Ik bedoel, chk staat niet eens in de Van Dale. Uitroepteken tenminste wel |
|
|
haha volgens mij hebben ze ook nog deze titel:
We Were Stoned When We Thought Up The Title Of This And We Didn't Want To Give It A Name That We Had To Explain As 'Oh Yeah We Were Stoned When We Thought Of It' So We're Just Calling It Improvisational Jam 11-02-01 |
|
Sjaak Moderator
|
|
|